Gensley_

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement

Goedendag

Ik heb een vraag je ik had tijdje geleden mijn abonnement naar red unlimited verhoogd via de app. Er stond in de app dat het 25 euro is met ziggo korting. En ik krijg al twee keer een factuur dat het 30, 94 is. En via de telefoon zeggen ze dat het voor nieuwe klanten 25 euro is. Terwijl de gewoon 25 euro aan geeft. Ik heb ook gekeken bij mijn moeder en zus en het geeft ook gewoon 25 euro aan.

Gensley__0-1675180443461.jpeg

 

117A0C4D-94F9-4922-B609-ED9C06CB6861.jpeg

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gensley_ 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je adres gegevens van Ziggo en Vodafone moeten exact hetzelfde zijn. Een kleine fout en je krijgt geen korting! Controleer daarom bij Ziggo en Vodafone of deze op hetzelfde adres staan. Mocht het niet goed zijn, neem dan contact op met Ziggo, of Vodafone, en pas deze aan. Dan krijg je wel de korting! 

Zijn je gegevens exact hetzelfde, laat het hier even weten, dan komt er iemand van Vodafone om met je mee te kijken wat er aan de hand is en die kan het voor je uitzoeken en oplossen. 

Ps: namen hoeven niet hetzelfde te zijn, het gaat echt alleen om de adres gegevens. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Gensley_
Goedemorgen en welkom hier!

Een onaangename verrassing als de prijs van je abonnement op de factuur anders is dan verwacht. Ik ben even met je mee gaan kijken en de korting omdat je Ziggo/Vodafone combineert is wel verminderd. Dit is dus niet de oorzaak. Ook zie ik dat je een collega van mij hebt gesproken. Mijn collega heeft aangeraden om de screenshots toe te sturen via betaalbewijs@vodafone.nl. Verder staat er op dit moment ook een case open voor bovenstaande, namelijk case 11634347. Indien je de mogelijkheid hebt kun je ook daar de screenshots toevoegen. Via deze weg kan ik niet de prijs van het abonnement wijzigen. Een case hiervoor is noodzakelijk en ik moet je helaas dan ook vragen om deze case af te wachten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic