dpluim

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement

Hoe is het mogelijk dat een antwoord van het hoofdkantoor O lang op zich laat wachten ?
Heb reeds vele telefoon gesprekken gehad met heel veel beloftes.
Ik ga niet teveel in detail ,want ik heb overal bewijzen en contracten plus order nummers om het eventueel te laten zien.
Op oktober 26 -2017 heb ik een bestaand contract verlengd met aanschaf van een nieuwe I-Phone 8 Plus met een contract duur van twee jaar inclusief aflossing telefoon maandelijks te voldoen.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik op mijn Vodafone te lezen dat mijn betaling aan de aflossing telefoon niet in maart 2020 afloopt maar pas in juni 2021.
Dat zou onderzocht worden maar antwoord blijft uit .. Ook vertelde een medewerker mij dat ik geen I-Phone 8 plus heb maar een Samsung. Kan niet gekker !
Ben al zeker 20 jaar klant bij Vodafone altijd op tijd betaald., en dan wordt je zo behandeld.
Geeft mij te denken en vraag mij af hoeveel gedupeerden er nog meer zijn.
20 Reacties 20
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Jammer dat je dit gevoel hebt dpluim.
Ik had graag met je meegekeken en het uitgezocht en in orde gemaakt voor je.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak! Ik zal je feedback over de beloftes die gemaakt zijn, intern aankaarten. Het is namelijk niet de bedoeling dat beloftes niet nagekomen worden.
Ik zal het topic binnenkort sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic