Wesseling

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement opzeggen lukt niet HELP

Dag,

 

Wie zou mij kunnen helpen met het volgende probleem ?

In oktober 2023 heb ik een abonnement afgesloten binnen 2 dagen had ik de sim binnen maar kwam tot de conclusie dat ik dit abonnement niet moest hebben. De zelfde dag heb ik gebeld met Vodafone en mijn nieuw abonnement geannuleerd en de sim weer terug gestuurd binnen de termijnen die hier voor gelden.  Inmiddels is het februari 2024 en ik zit nog steeds met dit abonnement waar ik dus ook nog steeds voor betaal. Ik heb inmiddels wel 7 keer gebeld met de klantenservice gesprekken van in totaal 90 min gemiddeld waarvan er 3 gesprekken gewoon de haak erop wordt gegooid en in de andere gesprekken werd er een case aangemaakt en mij medegedeeld dat alles goed zou komen maar niet dus. Dan maar proberen via de app maar wordt dan weer verwezen dat ik met klantenservice moet bellen die dus ook niets voor mij doen.

Wie o wie weet hoe ik dit verder moet aanpakken ? het enigste wat ik wil is dat mijn abonnement wordt beëindigd, het nummer uit de Vodafone app verdwijnt en het geld wat ik teveel heb betaald wordt terugbetaald.

 

Alvast bedankt een teleurgestelde klant van Vodafone   

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Wesseling, goedemorgen en welkom hier!

De reden waarom je een kijkje neemt op de Community is natuurlijk des te minder fijn! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent, aangezien je abonnement niet binnen de bedenktijd is opgezegd terwijl dit wel de bedoeling was. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik inderdaad terug dat er een case naar klachten is aangemaakt hiervoor. Dit is ook noodzakelijk, omdat wij dit via de klantenservice achteraf niet in orde kunnen maken helaas. In de case lees ik dat de case in behandeling is genomen. Wél is er verwerkingstijd van 25 werkdagen. In dit geval is deze periode nog niet verstreken. Je zou dus uiterlijk 28 februari vanuit klachten bericht moeten krijgen. Mocht je dan nog niets hebben vernomen, dan kan ik het intern escaleren. Zou je mij dan een seintje willen geven? Ik houd het hier op de achtergrond uiteraard ook voor je in de gaten, maar twee zien altijd meer dan één! 🙂

Wesseling
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Cecilia,

Dank voor je bericht, ik ga het even afwachten en laat je het weten hoe dit afloopt.

 

Alvast bedankt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic