Meknessiia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement ingangsdatum

Donderdag 6 juni kreeg ik mijn iphone binnen en die dag belde ik gelijk naar de klantenservice om te vragen wanneer mijn abonnement inging. Die ging vanaf vandaag in was haar antwoord.
Nu kijk ik bij my vodafone, en daar staat dat mijn abbo vanaf 1juni ingegaan is. Toen had ik nog niet eens mijn iphone besteld, laat staan binnen. 😕
En ipv 100 belminuten staat er 83.
En ipv 500mb (kreeg er 300 gratis bij) staat er 200mb.
Kan iemand dit verklaren voor mij, of is t gwn heel duidelijk oplichterij.
7 Reacties 7
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Meknessiia

Op het moment dat je je order plaatst, gaat het nieuwe abonnement in. Dit om te zorgen dat je zo goed en snel mogelijk van je nieuwe abonnement gebruik kunt maken. De tegoeden worden naar rato berekent, zodat het altijd eerlijk verloopt. Dit gebeurt uiteraard ook met de prijs van je oude en nieuwe abonnement.
dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
@Annebelle

Daar ben ik het niet mee eens heb ongeveer 2 weken geleden het abonnement verlengt van me dochter heb dit op de website gedaan zo gedaan krijg ik bericht dat het gelukt is alle details via de mail gehad er stond verwachte datum dus een dag erna maar tot nu toe is alles het zelfde gebleven heb nog steeds het oude abonnement staan en de einddatum 2 jaar opgeschoven heb de klantenservice gebeld daar werd ik ook niet wijzer van het abonnement zou pas ingaan op de eind datum dus op 23 sept volgens vodafone je kon toch je toch al 4 maanden voor einddatum verlengen?
Ik heb ook tegen de medewerkster gezegd dat dit misleiding was om de klant hier te houden ze gaf me gelijk en dat ze er niets aan kon veranderen,zelf heb ik mijn abonnement paar weken ook verlengt met zelfde actie dat ging goed en was ook direct actief.
Ben toch beetje teleurgesteld op de manier hoe het is gegaan ik heb 3 abonnementen lopen,betaal elke maand stevig en dan mag je toch wel verwachten dat alles goed wordt verwerkt en juist.
Me dochter kan dus nog niet genieten van de kortingen zoals jullie beloven als je eerder verlengt.
 
Even voor de duidelijkheid het gaat hier over een Sim Only zonder telefoon !
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
hey Dantis,

Als je verlengt met een sim only abonnement dan gaat het abonnement pas in op de einddatum van het originele contract.
Bij gewone abonnementen gaat hij direct in zodat er direct optimaal gebruik gemaakt kan worden van het nieuwe toestel.
Als je niet wilt wachten, kun je de sim only nog annuleren en dan kiezen voor een gewoon abonnement met toestel. Anders zullen jullie helaas moeten afwachten.
dantis

Liefhebber
  • 44Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Dat vindt ik vreemd heb paar weken geleden ook mijn sim only verlengt met ook een SO deze was ook direct actief waar zit dan het verschil dat 2e abo pas later ingaat ?

En annuleren vindt ik niet nodig heb een goede deal kunnen sluiten heb er geduld voor 🙂
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Fijn dat je er geduld voor hebt,
Ik kan helaas zonder gegevens niet beoordelen waarom het ene wel direct ingegaan is en het andere niet. Neem hiervoor even contact op met de klantenservice.
salfi102

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zou je dan de regels nogmaals kunnen uitleggen, want ook ik snap er niets van. Vorige keer ging mijn verlenging direct in. Toen ging ik meer betalen. Nu zie ik ook wel de ingangsdatum per heden staan, maar als ik in my vodafone mijn gegevens opvraag, staat daar nog mijn oude (in dit geval duurdere) abonnement. 
 
m. vr. gr. Hans
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
De ingangsdatum van je abonnement is afhankelijk van je huidige en nieuwe bundel. Dit verschilt daarnaast ook per type abonnement. We kunnen dus niet in algemene zin aangeven wanneer een abonnement wordt gewijzigd. In de meeste gevallen gaat een abonnement overigens wel direct in. Zoals gezegd kun je voor specifieke informatie contact opnemen met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic