eliseven

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement annuleren

Ik heb op 8 maart mijn abonnement veranderd in een sim only abonnement van 10 euro. Mijn GSM was kapot en ik wilde de volgende dag in de Vodafone winkel een ander toestel contant kopen. Daar bleek een toestel met abonnement net zo gunstig, alleen moest ik dus mijn bestelling van het sim only abonnement annuleren. Dat kon niet in de winkel dus moest ik dat telefonisch regelen met Vodafone. Het is nu 25 maart en ik heb tientallen keren gebeld met Vodafone om mijn abonnement van een tientje te annuleren. Ik heb diverse medewerkers aan de lijn gehad die allemaal een ander verhaal hadden: de annuleerknop werkte niet, het moest doorgezet worden naar de technische dienst, het was een issue (?). En sowieso was het nummer 1201 niet te bereiken: of meteen in gesprek of ruim 40 minuten in de wacht. Het nummer om een abonnement te bestellen was wel altijd meteen te bereiken. Zit er wel iemand op de annuleerafdeling?De medewerker van de Vodafone winkel in Lelystad heeft ook enorm veel werk voor me verricht om via andere kanalen de annulering te kunnen regelen, met tot nu toe nog geen resultaat. En ik heb dus nu al ruim 3 weken geen mobiel en geen mogelijkheid om een nieuw abonnement af te sluiten.Dus, blij met de service? Dacht het niet!
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi eliseven,

Dat is veel contact, iets wat niet hoort te gebeuren helaas dat dit je trof.
Heb je al contact gehad per mail? Daar kun je eventueel dit uitleggen en onder welke categorie dit valt, zoals: klacht, vraag of wijziging... Stel ons je vraag via e-mail

We hadden je graag via het forum verder geholpen helaas is deze mogelijkheid niet beschikbaar. Dit omdat het forum niet is aangesloten op de per directe klantenservice. Natuurlijk niet fijn om bepaalde gegevens op het internet te plaatsen.

Hopelijk lukt het zo verder, we horen graag of er eventuele vragen zijn.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je inmiddels hierover al contact gehad met de klantenservice?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer van eliseven. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic