Bas1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonnement verlengen

Hallo,

Op dit moment bezit ik een Vodafone abbonnement dat over vier maanden afloopt en ik heb de afgelopen dagen dus meerdere e-mails gehad die mij vertelden dat ik kon gaan verlengen. Nu zat daar ook een mail tussen waarin mij een speciale e-mail aanbieding werd gedaan van een Samsung Galaxy SIII met een bundel van 100 belminuten, 200 mb en onbeperkt sms voor 23 euro per maand. Als ik echter via My Vodafone inlog en kijk wat mijn opties zijn bij verlengen zie ik deze aanbieding er niet tussen staan, maar krijg ik alleen (voor mij te dure) Red Essential abbonnementen. Kunt u mij duidelijk maken hoe ik op deze aanbieding van 23 euro per maand in kan gaan?

Met vriendelijke groet,

Bas
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Bas1.

Ja hoor. Klik maar op onderstaande weblink.

Weblink: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/abonnement/samsung-galaxy-s-iii-mini-blue.shtml?&abonne...

Let op: in de aanbieding gaat het om de Samsung Galaxy S III mini (blue version). En dat is ook de aanbieding die jou is gedaan in de e-mail van Vodafone. En dus niet om de grote broer van dit toestel: de Samsung Galaxy S III (blue or white version).

Beslis zelf maar of je in dat geval nog gebruik wilt maken van de aanbieding.

Succes !


Netwerker
Bas1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat klopt niet, de aanbieding die mij in de e-mail is gedaan was toch absoluut een normale Samsung Galaxy SIII.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Bas1,

Bel volgende week anders even (gratis) met de verkoop-afdeling van Vodafone om te controleren of zij jou de aanbieding kunnen doen, welke jij via de e-mail hebt ontvangen. Dus het abonnement dat jij eerder hebt beschreven in combinatie met een Samsung Galaxy S III smartphone.

Telefoonnummer: 0800 - 0560

Hopelijk heb je de betreffende e-mail bewaard in je Inbox.

Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic