Johannes76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aanbod verlengen abonnement minder gunstig dan huidig abonnement

Mijn abo is al een tijd afgelopen en als ik nu een vergelijkbaar aanbod krijg zijn de voorwaarden en de prijs veel ongunstiger. Als ik niets doe blijft het oude abo gewoon doorlopen. Dat laat ik dus ook gewoon gebeuren. Maar dit is toch raar? Als ik naar een andere provider overstap krijg ik nog veel gunstigere voorwaarden. Snapt u het nog?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hoi @Johannes76, welkom hier!

Bij het verlengen van je abonnement verwacht je vaak een gunstiger aanbod dan wat je momenteel afneemt. Ik ben even achter de schermen met je mee gaan kijken. Jouw abonnement is inderdaad al een poosje verlengbaar. Echter is je huidige abonnement (Start L) op dit moment voordeliger dan waar dit abonnement momenteel voor wordt aangeboden. In jouw situatie loont het dan ook niet om te verlengen. Je bent voordeliger uit als je je huidige abonnement zo laat doorlopen. Je wilt tenslotte geen dief zijn van je eigen portemonnee. Het is een situatie die niet vaak voorkomt, dus ik begrijp je verbazing hierover. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hoi @Johannes76, welkom hier!

Bij het verlengen van je abonnement verwacht je vaak een gunstiger aanbod dan wat je momenteel afneemt. Ik ben even achter de schermen met je mee gaan kijken. Jouw abonnement is inderdaad al een poosje verlengbaar. Echter is je huidige abonnement (Start L) op dit moment voordeliger dan waar dit abonnement momenteel voor wordt aangeboden. In jouw situatie loont het dan ook niet om te verlengen. Je bent voordeliger uit als je je huidige abonnement zo laat doorlopen. Je wilt tenslotte geen dief zijn van je eigen portemonnee. Het is een situatie die niet vaak voorkomt, dus ik begrijp je verbazing hierover. 

Johannes76
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank voor je antwoord, maar het blijft toch vreemd, dat men zoiets niet in de gaten heeft. Pleit niet voor de intelligentie bij Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic