Kamilla

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

953euros????

Ze rekenen me 953 euro aan en ze weten niet waarom, ze denken dat het een gsm is, maar ze weten het nog steeds niet.  En ik heb niets gekocht

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Kamilla,

Welkom! Fijn dat je meteen je profielgegevens allemaal ingevuld hebt. Daardoor zie ik dat je hier gisteren ook contact over hebt gehad met één van mijn collega's van de klantenservice. Deze persoon heeft voor jou een case aangemaakt met dit issue. Het referentienummer hiervan is: 9808580. Je kunt het verloop hiervan volgen in My Vodafone.
Ik begrijp dat je schrikt van zo'n hoge factuur. Het heeft echter geen zin om dit via verschillende kanalen aan te kaarten bij ons. Jouw klacht is nu in behandeling genomen. Zodra deze afgehandeld is, ontvang je hierover vanzelf bericht. Ik wil je dus vragen om nog heel even geduld te hebben, we zijn ermee bezig 🙂 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beste @Kamilla 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik maak me ook geen zorgen hoor om je andere topic, maar als je een specifieke vraag hebt is het handiger om een eigen topic te hebben en dan kan Vodafone je helpen. Het vreemde is dat je zegt geen idee te hebben waarom je een rekening krijgt van Vodafone. Heb je een factuur ontvangen met daarop vermelding wat voor rekening het is?

Heb je een mail ontvangen of heb je een SMS ontvangen? Is het niet gewoon phishing mail dat iemand geld van je wil hebben en dat deze NIET van Vodafone afkomstig is? Want als je zegt contact te hebben opgenomen met Vodafone en dat die niets kunnen vinden, dan zou je bijna denken dat deze niet van Vodafone afkomstig is. Zou je daar meer informatie over willen verstrekken, dan kan het misschien iets duidelijker worden voor de mensen van Vodafone.

Daarnaast verzoek ik je alle gegevens bij je profielinstellingen in te vullen want dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken of je ook echt in het systeem staat en wat er aan de hand is. Maar als je al contact hebt gehad verwacht ik hier ook niet zoveel van. Wel even invullen, dan kunnen ze zo ie zo met je mee kijken. 

Kamilla
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn contract liep af op 28 augustus en ik besloot niet verder te gaan met Vodafone en nu ontvang ik deze factuur.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Weet je wel zeker dat je contract per 28 augustus 2020 afliep en niet 2021?
Want je moet nu gewoon je toestelkosten betalen, die je nog niet hebt voldaan. Daarom krijg je daar een rekening van. Of je een toestel hebt gekocht of niet, dat kan ik niet inzien, ik werk niet bij Vodafone. Maar als het goed is weet je dat zelf ook wel, controleer je oude facturen eens, zou ik zeggen.

Even je profielinstellingen informatie invullen en dan kijkt iemand van Vodafone met je mee. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Kamilla,

Welkom! Fijn dat je meteen je profielgegevens allemaal ingevuld hebt. Daardoor zie ik dat je hier gisteren ook contact over hebt gehad met één van mijn collega's van de klantenservice. Deze persoon heeft voor jou een case aangemaakt met dit issue. Het referentienummer hiervan is: 9808580. Je kunt het verloop hiervan volgen in My Vodafone.
Ik begrijp dat je schrikt van zo'n hoge factuur. Het heeft echter geen zin om dit via verschillende kanalen aan te kaarten bij ons. Jouw klacht is nu in behandeling genomen. Zodra deze afgehandeld is, ontvang je hierover vanzelf bericht. Ik wil je dus vragen om nog heel even geduld te hebben, we zijn ermee bezig 🙂 

Kamilla
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Energieboy mijn contract liep af op 28 augustus en ik probeerde online een nieuw contract te maken, maar het liep niet af omdat mijn kvk inactief is en dus besloot ik Vodafone te verlaten en nu wilde ik antwoorden van deze waarde en niemand van Vodafone kan begrijpen waarom  dat bedrag en de datum waarop ze me vertelden dat ze me zouden antwoorden, is verstreken.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik begrijp van Sharon dat er al een case loopt. Daar moet je nu op wachten en dan zal daar een antwoord op komen. Wanneer deze niet duidelijk is dan kan je dit het beste met Sharon bespreken. Ze werkt namelijk bij Vodafone, ik niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic