Goris328

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

6171gn Stein heeft slecht tot geen bereik

Ik lees dat er werkzaamheden plaatsvinden. Wat houdt dat in? Krijgt oud Stein soms een nieuwe zendmast? Zou erg wenselijk zijn, want het bereik is abominabel, zeker binnen in huis.
82 Reacties 82
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Goris328,

Er waren wat werkzaamheden aan de mast. Dit kan verschillende dingen inhouden. Het belangrijkste is, is dat deze inmiddels voorbij zijn en alles weer zoals normaal zou moeten werken. Of merk jij iets anders?
awouters

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op postcode 6171Gb Stein is al 2 dagen geen bereik en ondanks dat er een melding op het forum staat dat de mast inmiddels 5 u geleden weer in bedrijf is heb ik nog steeds géén netwerk. Gr. Ton
Goris328
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er is nog steeds geen tot heel slecht bereik!
josjetten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het bereik is de laatste dagen inderdaad zeer slecht!!!
josjetten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben me langzaam te ergeren. Bijna 3 dagen geen 3G. Ik mag toch wel van Vodafone verwachten dat ze dit probleem snel oplossen als diverse klanten dit aangeven. Voorheen nooit dit soort problemen gehad:(
Goris328
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mast van de Stevel is omgezet naar de Moutheuvel. Momenteel hebben we vol bereik in oud Stein. Zelfs nog nooit zoveel bereik-streepjes gezien binnen in huis! Houden zo Vodafone. En de groetjes aan Jos Jetten van Jacqueline en Hein ????
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Heel fijn om te horen! Bedankt voor de update Goris.
WenW

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
617VB nog steeds geen bereik.Begint nu echt vervelend te worden.Mis hierdoor oproepen en berichten van klanten!
Graag uw reactie.
WenW

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Al bijna een week geen tot nauwelijks dekking.Enkele straten verder wel. Werkzaamheden zouden afgerond zijn.Zit ik nu in een blinde vlek? Nog geen reactie op mail,klacht,forumbericht. Als zelfstandig onderneemster mis ik oproepen van klanten!
WenW

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Waarom krijgen anderen wel een reactie?
Heb gisteren andere mensen gesproken die het zelfde probleem hebben! Lees nu dat in Beek ook problemen zijn.
Er is dus wel degelijk meer aan de hand.
Graag een reactie!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Bij ons in het systeem is hij opgelost. Hebben jullie nog steeds klachten?

WenW

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ja nog steeds geen netwerk!
En ik ben niet de enige.
Ron66

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
6171 AJ slecht bereik en slechts GPRS dataverbinding en dat met mijn red business super abo. We kunnen nu geen 24/7 ondersteuning bieden omdat we niet eens kunnen inloggen. Dringend verzoek om dit op te lossen! Voorheen werkte het prima!
Ron66

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
In deze regio valt de verbinding soms helemaal weg. Is er wel bereik, dan heb ik slechts de beschikking over GPRS dataverbinding en dat met mijn red business super abo. We kunnen nu geen 24/7 ondersteuning bieden omdat we niet eens kunnen inloggen. Helpdienst heeft harde reset gedaan, nieuwe simkaart erin. Helpt niet. Toestellen iPhone 4 S met iOS7 en Lumia 920. Dringend verzoek om dit op te lossen! Voorheen werkte het prima!
WenW

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nog steed geen netwerk!
Wanneer krijg ik eens antwoord?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Ron, ik begrijp dat dit zeer hinderlijk voor je is. Zonder iets meer info kan ik nog geen onderzoek voor je laten starten. Ik raad, als het heel dringend is, je aan om even te bellen met onze klantenservice. Als het gaat om bedrijfskritieke systemen heb je bij ons een groter zakelijk contract en een contactpersoon toch?
Via die weg krijg je het issue het allersnelste aangemeld omdat alle relevante vragen (wat, waar, sinds wanneer, etc) dan direct telefonisch gesteld en beantwoord kunnen worden

Mochten jullie liever willen dat wij het probleem aanmelden, dan hebben we wat meer info nodig. Welke dat vind je hier: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996
De reden hiervoor is dat ik zie dat er vorige week nog gewerkt is aan de mast op deze postcode.
Alles lijkt aan onze kant in ieder geval prima te werken, vandaar dat voor technisch onderzoek een duidelijke probleembeschrijving heel belangrijk is.

Ron66

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
De bereikbaarheid is nu goed, 3G echter nog niet
Raymond74

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
6171HX nog steeds geen 3G, duurt nu al ruim een week, schandalig!
Goris328
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
6171gn heeft ook nog geen 3G bereik!!! Vodafone neem jullie verantwoordelijkheid eens!!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic