Pietje1970

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5G gebruiken op Google Pixel 6A

Ik heb net een pixel 6A ingesteld.

Maar ik krijg daar geen 5G op werkend.

Terwijl ik wel in een 5G gebied zit...

Volgens mij heb ik mijn huidige abbonement al sinds 2017.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Pietje1970, welkom hier!

Sorry dat je iets langer op een reactie hebt moeten wachten. In de tussentijd ben ik achter de schermen voor je aan de slag gegaan en heb ik diverse personen benaderd. We hebben zojuist een update ontvangen van ons Google Pixel contactpersoon. Jouw toestel, Google Pixel 6A, is compatible met ons 5G netwerk. Je zou dus gewoon gebruik moeten kunnen maken van 5G. Heb je toevallig ook nog contact gehad met mijn collega's van de klantenservice hierover? En heb je al gecontroleerd of je 5G in de instellingen van je toestel hebt aangezet? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Pietje1970 
Ik weet niet of dit toestel bij Vodafone gekeurd is voor hun netwerk en om dan 5G te laten werken. Je kan wachten tot na het weekend op iemand van Vodafone om mee te kijken of dit toestel het aan kan op het netwerk. Je kan ook bellen met de klantenservice van Vodafone om te vragen of je toestel geschikt is. 

Het kan ook zijn dat je een nieuwere simkaart nodig hebt. Maar dat kunnen ze je uitleggen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Pietje1970, welkom hier!

Sorry dat je iets langer op een reactie hebt moeten wachten. In de tussentijd ben ik achter de schermen voor je aan de slag gegaan en heb ik diverse personen benaderd. We hebben zojuist een update ontvangen van ons Google Pixel contactpersoon. Jouw toestel, Google Pixel 6A, is compatible met ons 5G netwerk. Je zou dus gewoon gebruik moeten kunnen maken van 5G. Heb je toevallig ook nog contact gehad met mijn collega's van de klantenservice hierover? En heb je al gecontroleerd of je 5G in de instellingen van je toestel hebt aangezet? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic