Bart67

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

5962-Melderslo geen tot slecht 3G netwerk

De Netwerk dekking is nog steeds geen/ slecht ontvangst voor:
5962 CB, 5962 AJ. 5864 BC, wanneer komt hier verbetering in,
Jullie komen met suggestties zoals Signaal plus oa
Signaal plus is leuk maar dit is toch jullie tekortkoming en ik zou hiervoor moeten betalen ???,
Mijn abonnement is duur genoeg hiervoor. en ik heb meerder plaatsen hier waar het geen tot slecht 3G netwerk is.
Begrepen dat T-Mobile het wel voor elkaar hier heeft.
Ik wil geen excuses maar oplossingen, anders moet ik na meer dan 10 jaar trouwe klant toch ernstig denken om eens te gaan switchen.
Doet Vodafone nog wat voor vaste klanten of ?
Gr. Bart67
27 Reacties 27
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Vodafone Met alle respect, dit issue is bij jullie al bekend nu al EEN maand. Dit is toch te gek voor woorden en nog steeds geen oplossing (in zicht) Jullie hebben zelfs mijn wachtwoord gekregen, om het beeld duidelijk te maken. etc Normaal retouneer je alles wat niet werkt maar annuleer je de order................. Gr. Bart
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Vodafone
Inmiddels zijn we 4 maanden verder en nog steeds ervaar ik dit probleem van slecht ontvangst
De Netwerk dekking is nog steeds: Geen/ slecht ontvangst voor: 5962 CB, 5962 AJ. 5864 BC, wanneer komt hier verbetering in,
Graag hoor wat hier aan gedaan wordt, voor mij staat inmiddels wel vast dat hier geen jaar/jaren op ga wachten, zeker met het alternatief van uw concurenten die wel een goed bereik aanbieden op genoemde postcodes

m.v.g.
Bart
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hi @Bart67

Ik heb dit intern uitgezet, om na te vragen wat de status is. Zodra we meer weten hoor je dit!
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Annabelle / Vodafone
Inmiddels een maand verder of misschien beter gezegd al een half jaar verder.
Ik zie of merk nog geen enkele verbetering.
Beetje vreemd met alle reclame over 4G terwijl ik divere postocde noem waar niet eens een werkend netwerk 2G of net 3G is.
Terwijl eerder hier wel een beter netwerk ooit was.
Wat gaat u hieraan doen om dit beter te laten worden ?
Gr. Bart
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @Bart67
Ik ga ervan uit dat je alle handelingen die hier worden aangeraden al hebt uitgevoerd. Daarnaast heb je een schriftelijke klacht ingediend? Heb je daar inmiddels al een reactie op ontvangen?

Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Astrid
Als je iets meer moeite had gedaan en alles had gelezen dan had je dus zo anders gereageerd.
Nee ik heb niet schriftelijk iets ingeleverd.
Jij werkt toch voor Vodafone of ?, Jouw collega ging hier wel mee aan de slag.
Erg jammer dat jullie zo omgaan met iemand die al meer dan 10 jaar van uw diensten gebruik maakt
Ik ga toch niet hemel en aarde bewegen hier.
Ik ben al een half jaar mijn beklag doen en telkens ............................
Ik heb wel een goedmakertje gekregen de singaal plus maar die werkt alleen maar in huis !
Dus wederom de vraag ; komt er nog verbetering in de eerder genoemde postcode's of is het net als in jullie reclame "je moet bij de andere zijn" ?

p.s ik kan natuurlijk de gehele posting hier uitprinten en naar jullie afdeling sturen , maar jullie kunnen dit toch ook of ?

Gr. Bart


Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Bart67,

Het is inderdaad geen goede zaak dat je geen terugkoppeling meer hebt gehad. Excuses daarvoor. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je bereik niet goed is, maar ik heb begrepen van onze technische dienst dat er niets is terug te vinden op het netwerk. Ik heb dan ook geen update voor je of het op korte termijn beter gaat worden. De enige manier om je bereik (binnenhuis) te verbeteren is SignaalPlus, goed om te horen dat je deze al in je bezit hebt!
Bart67
topicstarter
Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ach in de regio zijn er ook maar een paar die gebruik maken van jullie netwerk en het worden er nog minder dus geen problemen voor vodafone, maar wel meer klanten voor T mobile en KPN dus.
probleem opgelost . Ziet vodafone dit wel of ?
Notabene jullie eigen verkoop punt heeft mij toevertrouwd dat hier een mast is komen te vervallen.
Ik kan ook op die plaats niks vinden op jullie netwerk, maar anderen bij andere providers wel.
Meet nu maar eens gewoon de signaal STERKTES strategisch zou ik zeggen en dan zien jullie echt wel een probleem.
Niet voor niets wordt er hier geadviseerd naar andere providers die beter als scoren.
Ik weinig vertrouwen dat jullie het wel Serieus nemen een zulke klacht.dan wel door technische mensen wordt ge-evallueerd.

Nog 6 maanden en dan kan men mijn "signaal plus" gratis komen ophalen als dit langer zo aan houdt.

Gr. Bart


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic