apotheekdelden.

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

4g netwerk werkt niet bij ons nieuwe combi abonnement op alle 4 de toestellen

Wij hebben sinds kort een verlenging van ons abonnement en op alle 4 de toestellen werkt de 4G niet!

Dit ligt dus aan het abonnement, graag zsm oplossen!

Wat gaat er fout en waarom is dit niet gemeld bij de overgang van contract.

B van Hagen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
apotheekdelden.
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

We hebben weer 4G.

De koppeling met de verlenging  van het abonnement moesten we handmatig aanmelden.

Hoi en Cecilia bedankt, maar gelukkig zelf opgelost! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes

Hoi @apotheekdelden.hoofdgebruiker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Gaat dit om een zakelijk abonnement of een particulier abonnement?
Waarom het niet gemeld is bij overgang, geen idee. Denk dat het komt omdat Vodafone verwacht dat het gewoon goed gaat en dat het zou moeten werken. Dus waarschijnlijk voor hun ook een verrassing. 

Heb je alle informatie ingevuld op deze pagina?
Dan is het voor Vodafone makkelijker om voor je te kijken wat er aan de hand is. 

Het is overigens wel vreemd dat als je een verlening plaatst dat je dan geen 4G meer hebt. Heb je wel de toestellen even uitgezet, SIMkaart eruit, daarna er weer in (wacht even 5 min) en dan weer aanzetten. Het kan zijn dat die nog niet goed geactiveerd is in het systeem. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @apotheekdelden.hoofdgebruiker

Wat frappant dat je na het verlengen van jouw abonnement geen toegang meer hebt tot het 4G-netwerk. Normaal gesproken hoor je bij een verlenging (bij dezelfde provider) hier helemaal niets van te merken. Heb je de tip van @Energieboy al geprobeerd? Ik hoor graag of je weer bereikbaar bent. Zo niet, wil je dan jouw volledige gegevens invullen in jouw Community profiel? Dan neem ik een kijkje achter de schermen. 

apotheekdelden.
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

We hebben weer 4G.

De koppeling met de verlenging  van het abonnement moesten we handmatig aanmelden.

Hoi en Cecilia bedankt, maar gelukkig zelf opgelost! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3036Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Fijn dat het is opgelost @apotheekdelden.hoofdgebruiker en jullie weer volledig in de lucht zijn. Bedankt voor de terugkoppeling en het delen van jouw oplossing! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11842Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3102Likes
Cecilia Vodafone wrote:

Fijn dat het is opgelost @apotheekdelden.hoofdgebruiker en jullie weer volledig in de lucht zijn. Bedankt voor de terugkoppeling en het delen van jouw oplossing! 

Sluit ik me helemaal bij aan 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic