AllaouiJ

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3G netwerk

Hallo,
 
Ik heb op dit moment geen 3G netwerk. Eigenlijk heb ik nooit echt gebruik kunnen maken van internet op mijn smartphone. Het is dat ik wifi heb thuis anders was mijn telefoon kwap waardeloos geweest.
 
Volgens de dekkingskaart zou ik perfect 3G ontvangst moeten hebben. Probleem heb ik zowel binnen als buiten huis.
 
Enig idee hoe dit komt, en wat ik of vadofone hieraan kan doen?
 
mvg,
Jaouad
2 Reacties 2
BK87

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Volgens mij is dit een probleem dat heel veel voorkomt bij Vodafone. Ik lees op deze pagina bijvoorbeeld al heel veel tweets over dit onderwerp. Ben ook wel benieuwd of hier inmiddels al aan gewerkt wordt en waar dit aan kan liggen.
AllaouiJ
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja klopt. vandaag is het wel extreem. de hele dag al geen 3G. Ik vermoed iets met het uitrollen van 4G. het is extra zuur aangezien je bij vodafone toch wat aardig betaalt per maand en ondertussen minuten al niet meer meeneemt. als je iemands voicemail krijgt en je hangt meteen op er toch 1 minuut in rekening wordt gebracht. ik belde vanmorgen met de klantenservice. Op internet gaven ze aan dat de wachttijd momenteel 2 minuten is. Echter nadat ik belde hoorde ik dat de wachtijd langer dan 10 minuten is en dat ik daarom beter later kan terugbellen. weer 0.45 cent lichter.
 
alles bij elkaar vind ik dat de service vodafone erg achter is gegeaan, terwijl de prijzen exponentieel zijn gestegen.
 
ben benieuwd naar de oplossing.....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic