gg-jdb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1 Lid/nummer uit red together groep verwijderen

Ik wil al sinds september 1 nummer verwijderen uit de Red together groep van de totaal 4 leden, maar Vodafone maakt dit compleet onmogelijk. Sinds september al 10 keer telefonisch contact gehad met verschillende medewerkers van de klantenservice, ik ben naar de winkel geweest en heb gemaild met de klantenservice. Continu wordt beloofd dat je wordt geholpen en eindstand doet helemaal niemand iets. Ondertussen incasseert vodafone wel al sinds oktober abonnementsgeld a  EUR 14,00 x 6 maanden voor een mobiel nummer dat NIET langer gebruikt wordt en allang een prepaid vodafone simkaart heeft.

 

Er zitten 4 mensen in de groep, er moet er 1 uit. Zo simpel is het, maar niemand kan dit voor elkaar krijgen. Ondertussen incasseert vodafone wel continu teveel geld ondanks talloze loze beloftes om dit op te lossen. Terugbetalen of je klant helpen kan zogenaamd niemand, dubbel verdienen aan een telefoonnummer bij een klant lukt wel heel aardig.

 

Wie oh wie heeft de gouden tip en weet hoe je een groepslid uit een Red Together groep kunt verwijderen en dit abonnement voor dit ene groepslid gewoon op kunt zeggen? Het telefoonnummer in kwestie wordt al sinds september dus niet meer gebruikt.

 

Onze dank is groot.

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @gg- jdb, goedemorgen en welkom hier!

Het wordt je behoorlijk lastig gemaakt om één abonnement binnen de Red Together groep te verwijderen. Uit je bericht lees ik dat dit nummer al langere tijd niet gebruikt wordt en de betreffende persoon zelf al gebruik maakt van een prepaid simkaart. Het betreft dus eigenlijk een ''simpele'' opzegging van 1 Red Together Extra abonnement. Je had geen gegevens ingevuld bij je profiel waardoor ik niet kon zien wat er al was besproken. Helaas kan ik via de Community geen opzeggingen verwerken. Ik wil je dan ook aanraden om eens contact op te nemen hierover met ons speciale Red Together Team op 0800-020 09 76. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @gg- jdb, goedemorgen en welkom hier!

Het wordt je behoorlijk lastig gemaakt om één abonnement binnen de Red Together groep te verwijderen. Uit je bericht lees ik dat dit nummer al langere tijd niet gebruikt wordt en de betreffende persoon zelf al gebruik maakt van een prepaid simkaart. Het betreft dus eigenlijk een ''simpele'' opzegging van 1 Red Together Extra abonnement. Je had geen gegevens ingevuld bij je profiel waardoor ik niet kon zien wat er al was besproken. Helaas kan ik via de Community geen opzeggingen verwerken. Ik wil je dan ook aanraden om eens contact op te nemen hierover met ons speciale Red Together Team op 0800-020 09 76. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic