1
Vraag
2
Reacties
Ferious

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo korting staat niet op contract

Hi all, 

3 dagen geleden heb ik op aanbeveling van een Ziggo medewerker een Vodafone Red Unlimited abonnement afgesloten. Aangezien ik Ziggo klant was/ben kreeg ik nog extra 5 euro korting. Op het contract die ik toen kreeg staat de 5 euro korting netjes vermeld. 

Nu wilde ik nog een contract afsluiten voor mijn moeder in verband met nummerbehoud op mijn eigen naam, aangezien haar T-mobile abonnement op mijn naam staat. De medewerker geeft telefonisch aan dat het maandbedrag 22,50 is, maar als ik de contract krijg, dan staat daar niet 22.50, maar een maandbedrag van 27,50 vermeld! Dit is een beetje raar aangezien in het eerste contract die ik ook geaccepteerd heb netjes de kortingen vermeld staan. Wat het nog raarder maakt is het feit dat 3 andere vrienden van mij ook gewoon de korting zien in hun contract.

Nu krijg ik van verschillende medewerkers te horen dat hun systeem niet geüpdatet is en dat ze soms wel en soms niet de kortingen vermelden, maar dat ik ervan uit kan gaan dat het maandbedrag gewoon 22,50 is, zolang ik klant ben bij Ziggo.

Het is fijn dat een medewerker aangeeft dat ik voor mijn abonnement per maand 22.50 moet betalen. Alleen blijft er in het contract staan dat ik akkoord ben gegaan met een maandbedrag van 27,50! Ik kan het contract dus niet accepteren en vroeg me af waarom bij mij en 3 andere vrienden wel gewoon de korting vermeld is op onze contract en als ik het nogmaals wil doen dat dit niet kan?!

Als je een contract tekent dan teken je voor hetgeen wat er staat. Nu is mij iets mondeling belooft, maar schriftelijk is iets anders gestuurd en niemand bij Vodafone die het voor mij wil aanpassen. Zelfs een E-mailadres is mij niet gegeven waar ik mijn vraag naar kon mailen, zodat het zwart op wit bevestigd werd.

Ik vind dit wel een beetje jammer, aangezien ik enkel voor de korting naar Vodafone ben overgestapt. Bij T-mobile was ik altijd tevreden en nu begint mijn Vodafone avontuur zeer schimmig en akelig.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @Ferious 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is helemaal niet zo schimmig als denkt 😉. Normale kortingen worden wel op het contract vermeld en deze zijn voor de duur van je contract. De korting, die je krijgt omdat je ook Ziggo hebt, staat niet op je contract. Dit had de medewerker ook even moeten melden. Waarom deze combinatie korting niet op het contract staat is gedaan omdat het mogelijk is dat je tijdens je contract opeens geen Vodafone en Ziggo meer hebt en dan komt ook die korting te vervallen. Daarom staat het dus niet op je contract, maar je krijgt het wel. Maar nogmaals, dit had de medewerker je wel even mogen melden. En deze combi korting staat bij niemand op het contract!

Neem aan dat het nu wel iets duidelijker is. Het duurt ongeveer een week voor Vodafone en Ziggo een controle hebben uitgevoerd op beide contracten en als de adres gegevens kloppen dan krijg je de combinatie korting. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hallo @Ferious 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is helemaal niet zo schimmig als denkt 😉. Normale kortingen worden wel op het contract vermeld en deze zijn voor de duur van je contract. De korting, die je krijgt omdat je ook Ziggo hebt, staat niet op je contract. Dit had de medewerker ook even moeten melden. Waarom deze combinatie korting niet op het contract staat is gedaan omdat het mogelijk is dat je tijdens je contract opeens geen Vodafone en Ziggo meer hebt en dan komt ook die korting te vervallen. Daarom staat het dus niet op je contract, maar je krijgt het wel. Maar nogmaals, dit had de medewerker je wel even mogen melden. En deze combi korting staat bij niemand op het contract!

Neem aan dat het nu wel iets duidelijker is. Het duurt ongeveer een week voor Vodafone en Ziggo een controle hebben uitgevoerd op beide contracten en als de adres gegevens kloppen dan krijg je de combinatie korting. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic