brampk136

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo en Vodafone account ontkoppelen

Hallo,

 

Ik wil graag mijn Ziggo account loskoppelen van My Vodafone. Ik verhuis en degene die in het huis achterblijft houdt het abonnement en daarmee ook het account.

 

Groet,

Bram

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3035Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Goedemorgen @brampk136, welkom hier!

Het ontkoppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone is zeker mogelijk en ik help je hier dan ook graag bij. Uit je bericht begrijp ik dat jij gaat verhuizen en het Mijn Ziggo abonnement op naam komt van degene die in het huis blijft wonen. Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat beide accounts zijn gekoppeld aan jouw e-mailadres. In dit geval is het dan wenselijk dat My Vodafone gekoppeld blijft aan jouw e-mailadres en het Mijn Ziggo account wordt gekoppeld aan het e-mailadres van de persoon die achterblijft. Om die reden heb ik het Mijn Ziggo account losgekoppeld en daar kan nu een nieuw account mee worden geregistreerd door jouw voormalige huisgenoot. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.


Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3035Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Goedemorgen @brampk136, welkom hier!

Het ontkoppelen van Mijn Ziggo en My Vodafone is zeker mogelijk en ik help je hier dan ook graag bij. Uit je bericht begrijp ik dat jij gaat verhuizen en het Mijn Ziggo abonnement op naam komt van degene die in het huis blijft wonen. Als ik je gegevens erbij pak dan zie ik dat beide accounts zijn gekoppeld aan jouw e-mailadres. In dit geval is het dan wenselijk dat My Vodafone gekoppeld blijft aan jouw e-mailadres en het Mijn Ziggo account wordt gekoppeld aan het e-mailadres van de persoon die achterblijft. Om die reden heb ik het Mijn Ziggo account losgekoppeld en daar kan nu een nieuw account mee worden geregistreerd door jouw voormalige huisgenoot. 

brampk136
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Cecilia,

Bedankt voor je hulp!

Roelander

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, graag mijn account ook loskoppelen.

diensten werken niet meer na dit gekoppel. ( go app ziggo )

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3035Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Roelander, welkom hier. 
Op het e-mailadres in jouw Community profiel (e**@upcmail.nl) vind ik op dit moment alleen een My Vodafone account. Dit account is dus niet gekoppeld aan Mijn Ziggo. Kan het zijn dat je al via een andere weg hierover contact hebt gehad? Zo niet, dan wil ik je vragen om jouw Ziggo klantnummer en adresgegevens even te vermelden in je Community profiel. Dan neem ik graag opnieuw een kijkje.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic