1
Vraag
2
Reageer en help mee
Diana2111

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar stuur je een mail heen of dien je een klacht in?

Wij hebben rekeningen betaald en Vodafone klantenservice beweert van niet. Al 3 keer gebeld . Boel gedoe maar verder dan telefonisch contact de medewerker van de klantenservice kom je niet.  Weet iemand hoe je in contact komt met iemand die er wel serieus op in gaat. Ik zou graag een mail willen sturen waarin ik kan uitleggen wat er aan de hand is met bewijzen van betaling.

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Diana2111, welkom hier!

Goed dat je even aan de bel trekt als de betalingen zijn gedaan, maar deze niet zijn verwerkt op jouw klantnummer. Eerder hadden we een contactformulier waarop je ook kon kiezen voor het 'indienen van een klacht'. Een poosje geleden zijn we gestopt met het aanbieden van deze mogelijkheid tot contact. Er is dus ook geen e-mailadres beschikbaar. 

Een klacht kun je indienen via de klantenservice. Dit kan bijvoorbeeld telefonisch, maar ook via Facebook, Twitter of chat. In deze situatie zou ik adviseren om even contact op te nemen via Facebook Messenger, zodat je ook direct privé de betaalbewijzen kan toevoegen voor nader onderzoek 🙂

Diana2111
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen, 

Dank voor de reactie. Ik gebruik geen Faebook en Twitter. Dat vind ik ook geen correcte manier van communiceren hierover. Telefonisch contact is herhaalde malen niet goed bevallen want de medewerkers snappen het zelf niet dit heeft dus gaan zin.  Het verhaal is te ingewikkeld voor de chat.  Dat zin alleen maar korte zinnetjes met vergelijkbare medewerkers als op de klantenservice. Er moet toch een andere oplossing zijn om met iemand van verstand van zake hierover te communiceren via de mail of via de telefoon anders van via de klantenservice waar je steeds weer aan iemand anders hetzelfde verhaal staat uit te leggen. 

Inmiddels vanochtend wel weer een aanmaning met een dreiging ontvangen. De derde op rij al terwijl ik steeds probeer in contact te komen. Wij overwegen heel sterk om over te stappen  provider .  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3042Posts
  • 896Oplossingen
  • 1031Likes

Ik begrijp het @Diana2111 en gezien de situatie is het natuurlijk ook fijn dat je direct de betaalbewijzen kan meesturen, zodat het onderzocht kan worden. Om die reden heb ik bij uitzondering in je profiel een intern e-mailadres vermeld. Je mag hier een e-mail naartoe sturen en de betaalbewijzen als bijlage toevoegen. Het komt dan bij dezelfde afdeling uit die anders de cases verwerken n.a.v. contact met de klantenservice. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic