Moosjes1962

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vragen over Red abonnement & verdubbeling data

Men zegt dat ik met een red abonnement van 19.50 per maand 40 GB heb en nog eens 40 gb maakt samen 80 gb per maand omdat ik ook internet heb van ziggo maar iets klopt er niet....want als ik naar bestellen ga en ik klik een red abonnement aan met keuze ziggo klant en 1 gebruiker dan wordt er nergens gesproken van eem dubbele data ( van 80 gb).  Hoe zit het nu in elkaar. Want ik wil zeker weten of ik nu wel of niet 80 gb per maand krijg ( 40 gb x 2 omdat ik een ziggo klant ben).  Dus of de site klopt niet of de meneer van Vodafone....vul maar in

3 Reacties 3
xJBx

Stamgast
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Ja dat klopt, alleen in kombinatie met een Ziggo abonnement. Als je alleen Vodafone hebt dan betaal je voor het RED abonnent €24,50 en dan krijg je 20 GB en onbeperkt bellen. Als je thuis ook Ziggo hebt dan kost het abonnement €19,50 en dan krijg 40 GB en onbeperkt bellen, dus een verdubbeling van de data 2x 20 GB.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Men zegt? Je mag ook wel zeggen dat ik je dit heb geschreven in je andere topic vraag. De uitleg is daar erg duidelijk in en via de website staat ook de uitleg als je aangeeft wanneer je Vodafone in combinatie hebt met Ziggo. 

Ik denk dat je het best langs een Vodafone winkel kan gaan en je het daar laten uitleggen. Uiteraard kan je ook via de klantenservice een abonnement afsluiten, dan helpt een medewerker je door de aanvraag heen en weer je direct waar je aan toe bent. 

En zorg dat je voor 29 mei je abonnement afsluit! Want je ziet dat je op je totaalbedrag ook nog eens 3,- euro extra korting hebt. Dus als je te lang wacht dan is het niet 19,50 maar 22,50 euro. (Extra uitleg: normaal is Red 27,50 euro, daar gaat nu 3,- euro Runners korting van af en dan krijg je daar bovenop nog eens 5,- euro VodafoneZiggo combinatie korting). Dus wees er snel bij voor die 19,50 euro. 

Mijn advies, bel de klantenservice of ga langs een Vodafone winkel 😁

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ik kan het niet laten, maar iemand van Vodafone kan je dit ook zeggen:

23,- euro (Red Together abonnement - 50GB)
15,- euro (Red Together Extra abonnement - 50GB) 
38,- euro / door 2 personen is 19,- euro per persoon
Je krijgt bij dit account dan 200GB, die je samen kan gebruiken, omdat je ook Ziggo klant bent, de combinatie voordeel (dataverdubbelaar). 


19,50 euro (Red abonnement - 20GB)
19,50 euro (Red abonnement - 20GB)

39,00 euro in de maand 

Je krijgt bij dit account dan 80GB, ieder 40GB voor zichzelf om te gebruiken, omdat je ook Ziggo klant bent, de combinatie voordeel (dataverdubbelaar). 

En let op, deze prijzen zijn tot 29 mei geldig. Neem

aub contact op met Vodafone om je volledig te laten inlichten over prijzen en abonnementen. Mijn voorbeeld is een moment opnamen en kan dus wijzigen. Daarom is het altijd beter om contact op te nemen met iemand van Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic