1
Vraag
2
Reageer en help mee
pascalbouwmanZZ

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vertrouwen opzeggen

Ik ben het vertrouwen in de Vodafone organisatie volledig kwijt. Hoe kan ik afscheid nemen? Heeft iemand hier ervaring mee.

Ben al vanaf 2 mei bezig om 9 nummers overgezet te krijgen en heb al meer dan 12 keer hier achter aan moeten bellen. Toezeggingen worden niet nagekomen. De ene collega die de ander tegenspreekt. Medewerkers van de helpdesk die niets meer lijken te kunnen dan hun begrip uit te spreken, maar niet met een oplossing komen. Want het systeem...

Kortom wat een t*ringbende daar. Na meer dan 26 jaar klant te zijn geweest is voor mij de maat vol en wil ik afscheid nemen.

Wat zijn mijn rechten in deze? Heeft iemand hier ervaring met een dergelijke stap. 

Ik ga sowieso een formele klacht indienen, maar uiteraard vermeld Vodafone op de site nergens haar adres.

Heeft iemand dat adres voor mij?

Ik ben zelf wel eens te gast op het kantoor in Utrecht geweest en dus eventueel breng ik het persoonlijk langs.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @pascalbouwmanZZ 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je al eens te gast bent geweest in Utrecht en daar iemand kent, dan is dat misschien wel de meest kortste weg en makkelijkste weg. Anders moet je namelijk via internet, de website van Vodafone, een klacht indienen en deze zal dan in behandeling worden genomen. Als je een goede uitleg geeft en aangeeft er geen vertrouwen meer in te hebben dan krijg je van de juiste afdeling binnen 5 tot 10 werkdagen antwoord terug. Wie weet met een opheldering en dat ze je gaan helpen, als je dat nog wilt, en anders misschien wel informatie om je te helpen om over te stappen. Maar goed, ik ben ook een klant dus ik kan daar verder niets zinnigs over melden.

Maar je kan een klacht indienen via de website, via deze link:
https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/ 


Heel vervelend natuurlijk maar wel begrijpelijk dat je er een keer genoeg van hebt en overweegt om te stoppen bij Vodafone. Ik hoop dat het allemaal goed komt, als toch nog tevreden klant of een nieuwe provider. Succes in ieder geval!

pascalbouwmanZZ
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je voor je reactie. Ik heb inmiddels mijn contact ook aangeschreven. 
Dat heb ik gedaan vanuit de relatie want ik wil mijn netwerk niet gebruiken om mijn zin te krijgen.

En het vertrouwen is dermate beschadigd dat ik geen vertrouwen meer heb in enige oplossing.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic