1
Vraag
2
Reageer en help mee
SusanneK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Telefoon niet ontvangen

Ik ben al jaren zonder problemen zakelijke klant bij Vodafone, maar heb na de gebeurtenissen van afgelopen en deze week mijn vertrouwen in Vodafone wel verloren. Op 17 april '23 heb ik mijn zakelijke abonnement verlengd  + daarbij een nieuwe iPhone aangevraagd. Op 18 april zou de telefoon bezorgd worden door PostNL. Die dag heb ik de hele dag thuis zitten werken, maar PostNL is niet langsgekomen. Via de Track&Trace zag ik dat de bezorger vertraging had en de telefoon alsnog die avond bezorgd zou worden. Dit is niet gebeurd. Sindsdien staat er 'Bezorgtijd onbekend. Fout bij bezorging. Nadere info volgt'.  Op de 20e heb ik eerst gebeld met PostNL en die verwezen me door naar Vodafone. Bij Vodafone verwezen ze me door naar Dynalogic en toen ik eindelijk teruggebeld werd door Dynalogic (want nergens een nr te vinden, dus ik heb hen een mail gestuurd) werd ik weer terugverwezen naar Vodafone. Redelijk geïrriteerd heb ik toen weer Vodafone gebeld, waarna er een case werd aangemaakt. Op ma de 24e heb ik weer gebeld, want nog niks gehoord. Toen kreeg ik te horen dat de behandeling vd case 5 werkdagen zou duren. Vandaag is het de 26e en ben ik het redelijk zat. Ik zie die telefoon niet meer bezorgd worden en ondertussen gaat het nieuwe contract gewoon lopen. Ik heb daarom geprobeerd om me te beroepen op het herroepingsrecht (binnen 14 dagen) zoals vermeld staat in het contract.  Ik heb 6!!! verschillende mensen aan de lijn gehad. 2x werd de verbinding verbroken nadat ik in de wacht werd gezet en 2x ben ik in de wacht gezet waarna ik weer terug was in het begin menu. Wat is dit voor slechte service?! De voorlaatste persoon die sprak gaf aan dat ik het contract niet kan annuleren voordat ik de telefoon binnen heb. ECHT?! De laatste persoon gaf aan dat eerst de case behandeld moet zijn voordat ik kan annuleren en dat de behandeling vd case 5-10 werkdagen kan duren. Het voelt inmiddels of ik in een afl van Jiskefet ben beland.  Ik vind het vervelend dat de telefoon zoek is en wrs door iemand vd bezorging achterover is gedrukt, maar moet dit mijn probleem worden? Hoe kom ik van dit contract af? 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3479Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @SusanneK 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat een vervelende situatie en begrijpelijk dat je het helemaal zat bent. Ben het volkomen met je eens dat jij hier niet de dupe van mag worden en dat Vodafone dit, zonder dat jij hier problemen mee hebt, moet oplossen. 

Het vervelende van deze Community is dat deze voor de particulieren markt is. Mensen met een zakelijk abonnement moeten eigen direct contact opnemen met de zakelijke klantenservice

Omdat ik hier al wat langer rond hang kan ik je wel alvast een aantal dingen schrijven, ook al zijn ze misschien niet zo leuk. Het klopt dat je voor dit soort gevallen contact opneemt met Vodafone via het klachtenformulier en dat duurt dan 5 tot 10 werkdagen voor je antwoord terug krijgt. Helemaal mee eens dat dit gewoon te lang duurt, zeker in het geval zoals je hebt beschreven. Dit heeft ook te maken dat Vodafone eerst moet uitzoeken hoe het nu zit met het toestel, maar dat zullen ze je wel berichten. Vervelende nu is dat er ook nog eens een vrije dag tussen komt, Koningsdag. 

Ik hoop dat het allemaal gaat lukken en dat je er samen met Vodafone uit komt. Ondanks dat wil ik je toch een fijne Koningsdag wensen. 

SusanneK
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je! Ik heb inmiddels bericht dat ze een vermissingsonderzoek zijn gestart. We wachten af. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic