TJOO

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maandelijkse kosten voor toestellening terwijl toestel is geretourneerd

Op 6 oktober 2022 heb ik een verlenging aangevraagd op mijn abonnement met hierbij een iPhone mini 13.l (bestelnummer op aanvraag aan te leveren)

Deze is enkele dagen later afgeleverd, op of rond 22/23 oktober teruggebracht naar de winkel en het toestel is ingenomen door een medewerker (Vodafone winkel steenweg in Utrecht).

Jullie blijven mij echter maar kosten voor het toestel in rekening brengen, terwijl ik dit toestel retour heb gebracht.

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @TJOO, welkom hier!

Wat een gekke situatie! Je betaalt dus al ruim 7 maanden iedere maand een bedrag voor een toestellening, terwijl je dit toestel hebt teruggebracht naar de winkel. In de praktijk hoort de gehele bestelling dan geannuleerd te worden. Dit lijkt niet te zijn gebeurd, waardoor je nog steeds deze kosten krijgt doorberekend. Helaas is dit niet iets wat ik kan oplossen via de Community, maar ik wil je adviseren om contact op te nemen met de afdeling Status Order via 0800-0560. Zij hebben meer inzage in de backend systemen voor de bestellingen en wat hiermee is gebeurd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic