Wammus1964

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red unlimited

Heb sinds kort mijn abonnement overgezet naar unlimited maar moet nu na 10 gb / 2gb steeds weer handmatig min. Tegoed opwaarderen wat erg vervelend als je lekker tv aan het kijken bent. Kan dat echt niet anders? Snap wel dat men misbruik wil voorkomen of een overblast netwerk voorkomen maar kan dat technisch niet afgevangen worden. Dit vindt ik nogal gebruikersonvriendelijk…. En was juistnaardit abonnement overgestapt om niet meer te hoeven denken aan me datalimiet…….

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Er zit geen andere oplossing dan wat Vodafone je nu kan aanbieden. Jij wilde niet meer denken aan je datalimiet maar Vodafone nog wel 😉😁. Er is wel eens vaker gevraagd of Vodafone dit nog gaan aanpassen maar daar komt altijd NEE voor terug. Dus voorlopig zal je het hier mee moeten doen, helaas. Uiteraard geven de community medewerkers je wens door, maar verwacht er niet zoveel van.

Fijne paasdagen gewenst en veel plezier met Unlimited.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Er zit geen andere oplossing dan wat Vodafone je nu kan aanbieden. Jij wilde niet meer denken aan je datalimiet maar Vodafone nog wel 😉😁. Er is wel eens vaker gevraagd of Vodafone dit nog gaan aanpassen maar daar komt altijd NEE voor terug. Dus voorlopig zal je het hier mee moeten doen, helaas. Uiteraard geven de community medewerkers je wens door, maar verwacht er niet zoveel van.

Fijne paasdagen gewenst en veel plezier met Unlimited.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic