1
Vraag
2
Reacties
b_verberne

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together leden toevoegen vanuit pre-paid

Zelf heb ik een Vodafone Red Together abonnement (loopt nog 1 jaar door), tevens ook geabonneerd bij Ziggo. Mijn partner heeft Vodafone Red (nog op eigen naam) en mijn zoontjes hebben pre-paid.

Wat voor mogelijkheden zijn er om deze abonnementen onder het Red Together abonnement te laten vallen?

Zijn er aanbiedingen om dit in combinatie met een nieuw toestel te doen of is het slimmer om de pre-paids bijvoorbeeld eerst om te zetten naar een abonnement (met een mooie aanbieding) en om deze vervolgens aan het Red Together abonnement toe te voegen? Ik kan hier weinig over terugvinden.

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @b_verberne 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan je wel verder helpen met advies en dan zit ik aan het volgende te denken:
Zet het klantnummer contract van je partner om naar je eigen klantnummer en als dat is gedaan dan voeg je je partner toe aan je Red Together abonnement, die neemt dan een Red Together Extra abonnement. Zet de twee prepaid kaarten ook om naar een Red Together Extra abonnement met ook daar weer je eigen klantnummer (weet niet hoe oud ze zijn, ze moeten 18 jaar en ouder zijn en anders op je eigen naam zetten). 

Je hebt dan een hoofdrekening, dat ben jij met je Red Together abonnement (jij krijgt ook de rekening en moet dan alles betalen). Je partner krijgt een Red Together Extra abonnement en je twee zoons krijgen ook een Red Together Extra abonnement en deze 3 abonnementen komen op je klantnummer te staan. Dat laatste is belangrijk om te doen, alles moet namelijk op het klantnummer van de hoofd gebruiker, jij dus! 

Omdat je Ziggo hebt krijg je verdubbeling van data en dat wil zeggen dat je met 4 abonnementen 200GB kan gebruiken. Omdat je ook Ziggo hebt krijg je 12,50 euro VodafoneZiggo korting en dan komt je abonnement uit op 70,- euro in de maand. Even snel aangegeven, zo zit het in elkaar en zou je het kunnen doen. Om alles snel en vlotjes te laten verlopen kan je het best het Red Together Team bellen op het nummer 0800-2266789. Deze mensen kunnen je prima verder helpen en het voor je regelen. Voor meer informatie kan je kijken op de Red Together pagina van Vodafone. Nog even ter info, je deelt dus met 4 personen 200GB en kan je instellen hoeveel men mag gebruiken. In de My Vodafone App en in My Vodafone stel je alles in voor jouw Red Together groepsleden. Bij 'Together Data beheren' geef je aan wie gebruik mag maken van de gezamenlijke datapot. 

Heb je nog meer vragen, stel ze gerust. Wil je hulp met dit abonnement en/of het omzetten, bel dan met 0800-2266789.

Bekijk in context

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zekers, als je voor je vrouw en zoontjes een toestel wil, dan kan dit. Over kortingen en aanbiedingen moet je echt bij Vodafone zijn. Neem daarvoor contact op met het nummer, wat ik je heb gegeven, en die mensen pakken het helemaal voor je op. Je krijgt zo ie zo op alle abonnementen korting omdat je Ziggo hebt. Dat is toch mooi meegenomen 😉

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @b_verberne 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik kan je wel verder helpen met advies en dan zit ik aan het volgende te denken:
Zet het klantnummer contract van je partner om naar je eigen klantnummer en als dat is gedaan dan voeg je je partner toe aan je Red Together abonnement, die neemt dan een Red Together Extra abonnement. Zet de twee prepaid kaarten ook om naar een Red Together Extra abonnement met ook daar weer je eigen klantnummer (weet niet hoe oud ze zijn, ze moeten 18 jaar en ouder zijn en anders op je eigen naam zetten). 

Je hebt dan een hoofdrekening, dat ben jij met je Red Together abonnement (jij krijgt ook de rekening en moet dan alles betalen). Je partner krijgt een Red Together Extra abonnement en je twee zoons krijgen ook een Red Together Extra abonnement en deze 3 abonnementen komen op je klantnummer te staan. Dat laatste is belangrijk om te doen, alles moet namelijk op het klantnummer van de hoofd gebruiker, jij dus! 

Omdat je Ziggo hebt krijg je verdubbeling van data en dat wil zeggen dat je met 4 abonnementen 200GB kan gebruiken. Omdat je ook Ziggo hebt krijg je 12,50 euro VodafoneZiggo korting en dan komt je abonnement uit op 70,- euro in de maand. Even snel aangegeven, zo zit het in elkaar en zou je het kunnen doen. Om alles snel en vlotjes te laten verlopen kan je het best het Red Together Team bellen op het nummer 0800-2266789. Deze mensen kunnen je prima verder helpen en het voor je regelen. Voor meer informatie kan je kijken op de Red Together pagina van Vodafone. Nog even ter info, je deelt dus met 4 personen 200GB en kan je instellen hoeveel men mag gebruiken. In de My Vodafone App en in My Vodafone stel je alles in voor jouw Red Together groepsleden. Bij 'Together Data beheren' geef je aan wie gebruik mag maken van de gezamenlijke datapot. 

Heb je nog meer vragen, stel ze gerust. Wil je hulp met dit abonnement en/of het omzetten, bel dan met 0800-2266789.

b_verberne
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste @Energieboy,

Dankjewel voor je reactie. Het is me nu duidelijk hoe ik het beste de abonnementen onder kan brengen onder mijn Red Together abonnement.

Ik heb echter nog wel 1 vraagje. Als mijn partner en mijn zoontjes een Red Together Extra abonnement afsluiten, kunnen zij dan ook profiteren van aanbiedingen met bijvoorbeeld korting op een nieuw toestel? En geldt dat dan ook weer tegen de tijd dat de Extra abonnementen aflopen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zekers, als je voor je vrouw en zoontjes een toestel wil, dan kan dit. Over kortingen en aanbiedingen moet je echt bij Vodafone zijn. Neem daarvoor contact op met het nummer, wat ik je heb gegeven, en die mensen pakken het helemaal voor je op. Je krijgt zo ie zo op alle abonnementen korting omdat je Ziggo hebt. Dat is toch mooi meegenomen 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic