1
Vraag
2
Reacties
AliR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Pro Unlimited: Is het aanvullen van mobiele data gratis en ongelimiteerd?

Beste Vodafone,

Ik heb een vraag over Sim-only abonnement "Red Pro Unlimited".

Op uw website lees ik dat binnen NL het gebruik van data bij Red Pro Unlimited onbeperkt is. Maar echter na 10 GB per dag krijgt men automatisch nog 2 GB, waarna deze 2 GB gratis kan worden aangevuld via My Vodafone.

Mijn vraag: het telkens aanvullen via My Vodafone is kosteloos of moet men hiervoor betalen? Hoe vaak per maand mag/kan men nog aanvullen?

Graag verneem ik van u.
Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11941Posts
  • 3495Oplossingen
  • 3124Likes

Hallo,

Het aanvullen is kosteloos, daar hoef je natuurlijk niet voor te betalen. Zodra je 12 GB op zijn kan je weer opnieuw 2GB opvragen om verder te gaan en dit is eindeloos (Met een Onbeperkt-abonnement ben je eindeloos mobiel, zónder zorgen over extra kosten. Want een Onbeperkt bundel raakt simpelweg niet op). Voor meer informatie, bekijk deze pagina

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11941Posts
  • 3495Oplossingen
  • 3124Likes

Hallo,

Het aanvullen is kosteloos, daar hoef je natuurlijk niet voor te betalen. Zodra je 12 GB op zijn kan je weer opnieuw 2GB opvragen om verder te gaan en dit is eindeloos (Met een Onbeperkt-abonnement ben je eindeloos mobiel, zónder zorgen over extra kosten. Want een Onbeperkt bundel raakt simpelweg niet op). Voor meer informatie, bekijk deze pagina

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic