1
Vraag
2
Reacties
Noadekker

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen: Abonnement afbetalen?

Kan ik mijn abonnement voor de laatste 2 maanden gewoon afbetalen om dan een nieuw abonnement aan te gaan? Mijn toestel gaat het elk moment niet meer doen en ik wil alvast een nieuw toestel. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Noadekker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De optie die jij hebt niet handig en ook niet mogelijk. Daar heeft Vodafone een betere service voor bedacht. Kijk maar eens op de pagina van Vodafone NextMet Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij Vodafone al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Ik zou daarom even op dit pagina kijken en daar gebruik van maken, hoef je ook niets af te kopen 😉😁.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust en anders wens ik je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel 👍

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Noadekker 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De optie die jij hebt niet handig en ook niet mogelijk. Daar heeft Vodafone een betere service voor bedacht. Kijk maar eens op de pagina van Vodafone NextMet Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij Vodafone al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel. Ik zou daarom even op dit pagina kijken en daar gebruik van maken, hoef je ook niets af te kopen 😉😁.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust en anders wens ik je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel 👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic