1
Vraag
2
Reacties
Ein

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overdracht nummerbehoud naar KPN

Goedendag!

Ik heb recent een abbonement afgesloten bij KPN met nummerbehoud. Het probleem is nu dat ik dit op de 10e van september heb gedaan en ik moet wachten tot de 10e van Oktober om eindelijk mijn KPN-simkaart te kunnen gebruiken. Na meerdere malen gebeld te hebben met Vodafone komt het er op neer dat ik de laatste maand niet af kan kopen van een maandelijks opzegbaar abbonement.

Maandelijks opzegbaar is inzichzelf te definieren dat ik elke maand op kan zeggen, maar ik ben dan wel verplicht om nog een extra maand bij jullie te blijven. Maar als je een jaar abbonement hebt en je koopt de laatste paar maanden af, is het in 5 dagen geregeld.

Lang verhaal kort, kan ik alsjeblieft gewoon die maand afkopen en mijn KPN-simkaart in gebruik nemen, want het bereik op mijn huidige locatie is een drama met Vodafone.

Met vriendelijke groet,

Ein

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ein 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jij hebt bij KPN een nieuw abonnement aangevraagd met nummerbehoud, neem ik aan?! Als het goed is heeft KPN een bericht ontvangen met de datum van vertrek en het overzetten van je nummer. KPN moet dus gewoon netjes wachten tot je abonnement bij Vodafone stopt. En iedereen weet dat je een maand opzegtermijn hebt, dat is voor iedereen! 

Je kan deze nu eenmaal niet afkopen en je moet je houden aan het contract. KPN laat je contract pas ingaan als je huidige abonnement bij Vodafone is afgelopen en die weten ook dat je een maand opzegtermijn hebt en als die je eerder willen laten overstappen, omdat jij dit wil, dan zou ik iets bij KPN regelen. Maar ik denk dat KPN zich ook netjes aan de regels weet te houden en daarom ook aangeeft dat je pas de 10e van oktober kan overstappen. Zo zijn nu eenmaal de regels en daar is niets aan te doen. Even 30 dagen aftellen, sterker nog, het zijn nog maar 15 dagen, waar heb je het over. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Ein 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Jij hebt bij KPN een nieuw abonnement aangevraagd met nummerbehoud, neem ik aan?! Als het goed is heeft KPN een bericht ontvangen met de datum van vertrek en het overzetten van je nummer. KPN moet dus gewoon netjes wachten tot je abonnement bij Vodafone stopt. En iedereen weet dat je een maand opzegtermijn hebt, dat is voor iedereen! 

Je kan deze nu eenmaal niet afkopen en je moet je houden aan het contract. KPN laat je contract pas ingaan als je huidige abonnement bij Vodafone is afgelopen en die weten ook dat je een maand opzegtermijn hebt en als die je eerder willen laten overstappen, omdat jij dit wil, dan zou ik iets bij KPN regelen. Maar ik denk dat KPN zich ook netjes aan de regels weet te houden en daarom ook aangeeft dat je pas de 10e van oktober kan overstappen. Zo zijn nu eenmaal de regels en daar is niets aan te doen. Even 30 dagen aftellen, sterker nog, het zijn nog maar 15 dagen, waar heb je het over. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic