1
Vraag
2
Reageer en help mee
FamFeenstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oude ziggo account ontkoppelen

Ik wil mijn oude account ontkoppelen van mijn Vodafone account

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11895Posts
  • 3492Oplossingen
  • 3113Likes

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Hi @FamFeenstra, welkom hier!

Met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo help ik je graag. Heb je toevallig gisteren hierover nog contact gehad via een andere weg? Als ik je gegevens erbij pak dan krijg ik namelijk de melding dat het account is verwijderd, maar zie ik het account nog wel terug met de melding 'unregistered'. Het account lijkt dus te blijven hangen in het systeem. Om die reden is het het beste dat ik het account ook uit de achterliggende systemen verwijder, zodat je vervolgens voor My Vodafone een nieuw account kan aanmaken. Dit heb ik direct in werking gezet. Via deze pagina kun je een nieuw My Vodafone account registeren. Uiteraard is dit account dan ook ontkoppeld van Mijn Ziggo.

FamFeenstra2

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi,

 

het is gelukt. Maar kon ook hier niet inloggen... Maar dat kan nu dus wel.. 

FamFeenstra2

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Want met het verwijderen van het account, werd de forum ook ontkoppeld, maar het account niet verwijderd.. Dus heb weer een nieuwe naam... 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Fijn dat het is gelukt @FamFeenstra2. Indien gewenst kan ik de nieuwe koppeling van je nieuwe Community account weer verplaatsen naar @FamFeenstra. Dan geef je maar een gil 🙂

FamFeenstra2

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Doe maar.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3125Posts
  • 921Oplossingen
  • 1058Likes

Geregeld @FamFeenstra2. Als je nu opnieuw inlogt bij de Vodafone Community, dan kom je weer uit op het oude vertrouwde account @FamFeenstra 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic