Jasper Mondeel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontvang geen factuur voor Cashback actie S24

Beste,

Omdat ok al klant was bij Vidafone en Ziggo, heb ik in februari een Galaxy S24 aangeschaft. Voor de cashback actie heb ik de factuur nodig. 

Dit zijn de voorwaarden die Vodafone aan haar partner Likewize heeft gesteld. 

Tot op heden krijg ik het niet voor elkaar deze factuur te ontvangen. Er zij  meerdere cases aangemaakt, meerdere keren de pakbon verstuurd etc. Meerdere collega's gesproken. Het lijkt niet te lukken. Telkens weer een chat starten, telkens weer al je gegevens invullen, telkens geen goed antwoord. Telkens een negatieve enquete ingevuld met terugbelnummer. Ik kom niet met de juiste persoon in contact die dit kan regelen. Het toestel heb ik in 1x betaald maar ik krijg gewoon niet de factuur. Ben inmiddels helemaal moedeloos geworden van de support/Vodafone.

Hoop dat ik via dit kanaal een passende reactie/oplossing krijg.

Gr Jasper

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Oh jee, weer een vervelende ervaring met de inruildeal tussen Vodafone en LikeWize. Gelukkig is er iemand van Vodafone hier aanwezig om je te helpen. Heb nog even geduld aub, @Cecilia komt je dan helpen met meer informatie. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Jasper Mondeel 

Een leuke actie waarvan je logischerwijs gebruik wilt maken. Ik zie dat je op 7 februari een bestelling hebt geplaatst met daarbij een Samsung S24. Met de aankoop van dit toestel zou je bij het opsturen van je oude toestel € 200 extra inruilwaarde ontvangen. Met de factuur kon je een promocode laten genereren en het toestel vervolgens opsturen naar LikeWize. Zij handelen de inruildeals voor ons af. 

Ik vind het heel vervelend om te moeten melden, maar de promo actie is volledig afgerond. Sinds Pasen is het promo tabblad verwijderd op inruildeals.vodafone.nl, zijn alle niet gebruikte codes gedeactiveerd en heb ik ook geen mogelijkheid meer om codes aan te vragen. Ik heb mijn contactpersoon van LikeWize nog benaderd, maar hij gaf aan dat wat betreft deze actie er helaas vanuit LikeWize niets meer mogelijk is. De actie is echt afgelopen. 

Wél zie ik dat je voldeed aan alle voorwaarden voor deze actie, maar dat je geen correcte factuur/pakbon hebt gekregen. Hierdoor weigert LikeWize dan de aanvraag voor de promocode. Via de Community heb ik tijdens de looptijd van deze actie voor diverse klanten toen een promocode kunnen laten genereren via één van mijn contactpersonen binnen LikeWize. Dat is nu helaas niet meer mogelijk. Wél heb je in de tussenliggende periode contact gehad via een andere weg en zijn er 2 cases aangemaakt voor wat betreft de factuur. 

De situatie heb ik doorgezet naar de afdeling klachten middels een case. Ze hebben al een poging gedaan om je te bellen en zullen dit later vandaag nogmaals doen. Ik ga er vanuit dat het naar tevredenheid opgelost zal worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic