JoffreyH

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

(Ont)koppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo

Graag zou ik mijn Vodafone ontkoppelen van mijn Ziggo.

Ik heb begrepen dat alleen een moderator dit kan doen?

Alvast bedankt 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @JoffreyH, welkom hier. 

Het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo is zeker mogelijk. Om de accounts te ontkoppelen zal één van beide verwijderd moeten worden. Voor het verwijderde account kun je dan een nieuw account registeren met een ander e-mailadres, zodat beide omgevingen aparte inloggegevens hebben. Mocht je dit willen, dan hoor ik graag welk account ik voor je mag ontkoppelen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @JoffreyH, welkom hier. 

Het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo is zeker mogelijk. Om de accounts te ontkoppelen zal één van beide verwijderd moeten worden. Voor het verwijderde account kun je dan een nieuw account registeren met een ander e-mailadres, zodat beide omgevingen aparte inloggegevens hebben. Mocht je dit willen, dan hoor ik graag welk account ik voor je mag ontkoppelen.

JoffreyH
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil graag het ziggo account ontkoppelen, aangezien ik tegenwoordig een ander account heb van ziggo dat ik eraan zou willen koppelen. Zou u dit voor mij kunnen doen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3075Posts
  • 905Oplossingen
  • 1040Likes

Bij deze voor jou in orde gemaakt @JoffreyH. Je kunt nu in My Vodafone het account uitbreiden/samenvoegen met de gegevens van je nieuwe Ziggo abonmement 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic