Wendy4

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nieuw Red Together abonnement niet inzichtelijk via My Vodafone

Hi.

 

Sinds gisteren heb ik een red together abbo en mijn partner is red together extra.  Dus beide op 1 klantnummer maar in de my vodafone app als ik inlog op mijn account dan staan daar nog van ons beide andere klatnummers in met dezelfde mobiele nummers. 

Het lijkt alsof het gelukt is mijn gegevens toe te voegen met het nieuwe klantnummer, maar van mijn partner lukt dit niet.. hoe is dit op te lossen?

Mijn partner heeft bij data wel 5g staan, maar dit is ontzettend traag ondanks nieuwe telefoon. Ik heb precies hetzelfde maar 5g is wel snel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3161Posts
  • 936Oplossingen
  • 1062Likes

Hi @Wendy4, goedemorgen en welkom hier!

Ik ben direct even met je mee gaan kijken en krijg bij je nieuwe klantnummer (waar 2 abonnementen onder hangen) de melding dat de gegevens niet opgehaald kunnen worden. Het My Vodafone profiel is ook niet volledig. Ik heb zojuist een aanpassing gedaan en hierdoor zie je nu wel alle opties in My Vodafone weer terug: 

 

Het abonnement van jou en jouw partner vallen onder hetzelfde klantnummer i.v.m het Red Together abonnement. Via het kopje 'Profiel' kun je naar 'Gebruikers' gaan. Hier heb je de mogelijkheid om een apart profiel aan te maken voor zowel jou als jouw partner. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3161Posts
  • 936Oplossingen
  • 1062Likes

Hi @Wendy4, goedemorgen en welkom hier!

Ik ben direct even met je mee gaan kijken en krijg bij je nieuwe klantnummer (waar 2 abonnementen onder hangen) de melding dat de gegevens niet opgehaald kunnen worden. Het My Vodafone profiel is ook niet volledig. Ik heb zojuist een aanpassing gedaan en hierdoor zie je nu wel alle opties in My Vodafone weer terug: 

 

Het abonnement van jou en jouw partner vallen onder hetzelfde klantnummer i.v.m het Red Together abonnement. Via het kopje 'Profiel' kun je naar 'Gebruikers' gaan. Hier heb je de mogelijkheid om een apart profiel aan te maken voor zowel jou als jouw partner. 

Wendy4
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi,

Wanneer ik nu inlog op de app werkt het inderdaad wel. Ik zie dat beide oude klantnummers verwijderd zijn en er nu 1 account is onder mijn naam met onze beide gegevens. Dank u

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic