Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Kan mijn te veel aan mb's niet overmaken naar goede doelen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi,
Heel vervelend maar ik denk dat ik Steven z'n bericht zal moeten herhalen:
Indien je al een referentie nummer hebt (case nummer), is er een onderzoek aangemaakt voor dit probleem. Op dat moment is het afwachten totdat de technische dienst een oplossing heeft. Zij zullen dit ook naar je terugkoppelen @Boeboe.
Als je daar nog niets van hebt vernomen dan zijn ze er nog mee bezig. Je kan, als het goed is, je case informatie vinden in je My Vodafone. Verder kan ik, en Steven, op dit moment ook niets doen. Steven is er pas na het weekend weer en ik werk niet bij Vodafone. Maar als er een case is aangemaakt kan Steven ook niet zoveel en zal je daarop moeten wachten.
Hoi @Boeboe
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dit is natuurlijk altijd heel vervelend. Zit je wel op 4G/5G met je mobiel? Want via WiFi werkt het namelijk niet. Mocht het dan nog niet werken, ga in de My Vodafone app naar de pagina waar het niet lukt. Als je daar bent, klik dan op de 24/7 button, rechts boven in beeld, en klik dan op feedback. Daar kan je je probleem invullen en zal deze direct bij de juiste afdeling komen en dan kunnen ze je vraag in behandeling nemen en deze aan je terug koppelen. Dat is de beste manier om te doen.
Hoi @Boeboe,
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele duidelijke opmerking. Net zoals @Energieboy ben ik nieuwschierig naar wat er precies mis gaat. Kun je aangeven wat er precies mis gaat met MB's doneren? Probeer je dit via de wifi of via ons netwerk (4G/5G)? Krijg je een foutmelding in beeld? Kun je van de foutmelding een screenshot hier toevoegen?
Je mag mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger. In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Zodra ik de gegevens heb, zal ik een onderzoek aanmaken voor de technische dienst.
@Energieboy helaas is de feedback knop in de app/ op de website niet daarvoor bedoelt. Deze knop is aanwezig voor de informatie die getoond wordt. Indien iets niet werkt, dan moet er een onderzoek aangemaakt worden via de klantenservice, ons of via een ander kanaal.
Ik heb helaas niks meer van je vernomen @Boeboe. Ervaar je nog steeds problemen met het doneren van MB's? Ik hoor graag van je!
Ik heb nog steeds dezelfde problemen.
ik heb een ref. nummer gekregen, dus al mijn gegevens zijn bijVodafone bekend.
Begrijp niet dat ik dit met de Community moet kort sluiten.
groet N.M.Ramaekers
Wat wil je precies kortsluiten met ons? In mijn eerdere bericht vroeg ik namelijk naar gegevens zodat ik dit issue voor je kon aankaarten bij de technische dienst.
Indien je al een referentie nummer hebt (case nummer), is er een onderzoek aangemaakt voor dit probleem. Op dat moment is het afwwachten totdat de technische dienst een oplossing heeft. Zij zullen dit ook naar je terugkoppelen @Boeboe.
Kan geen mb’s Doneren aan goede doelen!!!!!!!!!!!!
heb ref nummer!!!!!
Hi,
Heel vervelend maar ik denk dat ik Steven z'n bericht zal moeten herhalen:
Indien je al een referentie nummer hebt (case nummer), is er een onderzoek aangemaakt voor dit probleem. Op dat moment is het afwachten totdat de technische dienst een oplossing heeft. Zij zullen dit ook naar je terugkoppelen @Boeboe.
Als je daar nog niets van hebt vernomen dan zijn ze er nog mee bezig. Je kan, als het goed is, je case informatie vinden in je My Vodafone. Verder kan ik, en Steven, op dit moment ook niets doen. Steven is er pas na het weekend weer en ik werk niet bij Vodafone. Maar als er een case is aangemaakt kan Steven ook niet zoveel en zal je daarop moeten wachten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...