1
Vraag
2
Reacties
SharonSmit

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Loskoppelen ziggo

Goedemorgen,

 

Ik heb sinds kort een vodafone abonnement overgenomen, deze was gekoppelt aan ziggo. Maar nu kan ik niet meer inloggen bij ziggo en ik kan vodafone en ziggo ook niet opnieuw koppelen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3029Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @SharonSmit, goedemorgen!

Wat onhandig dat je nu niet meer kan inloggen bij Mijn Ziggo! Je had al netjes jouw gegevens in jouw profiel ingevuld, waardoor ik direct een klein kijkje achter de schermen kon nemen. Met het e-mailadres (waarmee ook jouw Community account is geregistreerd) is op 1 april een account geregistreerd voor My Vodafone. Hier is gisteren nog succesvol op ingelogd. Dit account heeft echter geen koppeling met Mijn Ziggo. 

Vervolgens ben ik naar je Mijn Ziggo account gaan kijken. Deze is verwijderd, maar had nog wel een koppeling in het achterliggende systeem. Hierdoor kon je dit dus ook niet samenvoegen met je My Vodafone account. Dit werd hierdoor geblokkeerd. De koppeling in het achterliggende systeem heb ik verwijderd. Na 24 uur kun je voor Mijn Ziggo een nieuw acount registeren of jouw huidige My Vodafone account uitbreiden met Mijn Ziggo. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3029Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @SharonSmit, goedemorgen!

Wat onhandig dat je nu niet meer kan inloggen bij Mijn Ziggo! Je had al netjes jouw gegevens in jouw profiel ingevuld, waardoor ik direct een klein kijkje achter de schermen kon nemen. Met het e-mailadres (waarmee ook jouw Community account is geregistreerd) is op 1 april een account geregistreerd voor My Vodafone. Hier is gisteren nog succesvol op ingelogd. Dit account heeft echter geen koppeling met Mijn Ziggo. 

Vervolgens ben ik naar je Mijn Ziggo account gaan kijken. Deze is verwijderd, maar had nog wel een koppeling in het achterliggende systeem. Hierdoor kon je dit dus ook niet samenvoegen met je My Vodafone account. Dit werd hierdoor geblokkeerd. De koppeling in het achterliggende systeem heb ik verwijderd. Na 24 uur kun je voor Mijn Ziggo een nieuw acount registeren of jouw huidige My Vodafone account uitbreiden met Mijn Ziggo. 

SharonSmit
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt, dan ga ik het morgen opnieuw proberen

Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Wil je dan morgen doorgeven of het gelukt is @SharonSmit 

SharonSmit
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb het net geprobeerd en het gelukt 👍🏻

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic