1
Vraag
2
Reacties
hesseldooper

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kosten abonnement Red Essential

Beste Vodafone,

Enkele minuten geleden nieuw contract afgesloten. Het werd Red Essential. Kosten bruto € 27, ivm korting Ziggo-abonnee werd het € 22. Op het contract staat toch € 27. Waarom is de korting niet doorgerekend?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Dat wordt op je facturen er af gehaald zolang je Ziggo houdt. Op je contract staat nooit de €2,50 of €5 Ziggo korting vermeld. Komt dus wel goed! Er staat volgens mij ook ergens iets beschreven op het contract over kortingsregelingen...

Bekijk in context

5 Reacties 5
Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Dat wordt op je facturen er af gehaald zolang je Ziggo houdt. Op je contract staat nooit de €2,50 of €5 Ziggo korting vermeld. Komt dus wel goed! Er staat volgens mij ook ergens iets beschreven op het contract over kortingsregelingen...

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @hesseldooper 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk dat je een abonnement hebt genomen bij Vodafone en dat je ook klant bent bij Ziggo. Maar het klopt wel hoor! Op je contract staat het bedrag zonder de korting en je krijgt straks, als ze je gegevens hebben gecontroleerd een sms bericht dat het in orde is en dan krijg je die korting en ook de dubbele data. Dus dat komt allemaal in orde, echt 

Dat ze het niet op je contract zetten doen ze omdat het mogelijk is dat jij bv weg zou gaan bij Ziggo. Dan heeft Vodafone de mogelijkheid om het weer terug te draaien. Als het op je contract zou staan dan moet Vodafone die altijd blijven geven. En dat doen ze dan natuurlijk niet. Dat is de reden waarom het er niet op staat, maar je krijgt het wel. 

Veel plezier in ieder geval met je combinatie abonnement!
En je krijgt straks ook extra keuze pakket bij Ziggo, ook altijd leuk om te hebben 


Durf bijna niet te reageren omdat mensen zeggen dat ik snel reageer op vragen. Maar ik denk dat jij wel blij bent met deze snelle reactie 

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

ik was zelfs eerder @Energieboy    en een stuk korter van text

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Arnold1310 wrote:

ik was zelfs eerder @Energieboy    en een stuk korter van text

Mooi, dat is alleen maar goed!
Ik ben altijd lang van stof en heb langzamer geschreven omdat me al verweten is dat ik met mijn krent op de community zit en bij elke vraag antwoord wil geven… 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Een warm welkom op de Vodafone Community @hesseldooper

Ontzettend tof dat jij een nieuw contract bij ons hebt afgesloten en nu Vodafone en Ziggo combineert. @Energieboy en @Arnold1310 hebben jou al supersnel voorzien van het juiste antwoord en bijbehorende uitleg. Ik kan dit niet mooier verwoorden dan zij al hebben gedaan.   Heb je nog aanvullende vragen? Stel ze vooral. We zitten voor je klaar. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic