1
Vraag
2
Reacties
PEK1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht over annuleren verlenging en contact met de klantenservice

Hallo Vodafone,

27 December 2024 heb ik voor mijn vrouw en schoonmoeder hun abonnementen verlengt. Dit samen met nieuwe telefoons. 

Verder heeft de klantenservice medewerker ook de mail adressen aangepast naar een werkend mail adres. Dit is telefonisch geregeld nadat wij een tweede keer gebeld hadden. Bij binnenkomst van de betreffende mails zijn de bestellingen goed gekeurd door ons.

Afgelopen donderdag ( 9 januari 2025) zagen we in de vodafone app dat de bestellingen geannuleerd waren. Na contact met de klantenservice via chat, werden we doorverwezen naar de vodafone winkel. Vandaag zijn we naar de vodafone winkel geweest, maar deze konden ons niet helpen omdat we alles via de klantenservice hadden geregeld. Schijnbaar mogen de vodafone winkel medewerker geen contact opnemen met de klantenservice.

Vanmiddag (11 januari 2025) weer de klanten service gebeld met de vraag waarom de bestellingen geannuleerd waren. Hun antwoord was: Omdat jullie niet op bepaalde mails hadden gereageerd. Bleek dus dat de klantenservice de mail adres veranderingen niet had doorgevoerd.

Hierop werd door de klantenservice medewerker gemeld, dat ik de mail adressen in de vodafone winkel moest gaan veranderen. Dit kon niet via te telefoon, terwijl dit niet gemeld was 27 december.

De klantenservice medewerker kon mij wel een nieuwe verlenging aanbieden, maar deze kwam niet in de buurt van de eerste aanbieding.

Toen ik de klantenservice medewerker hier op attendeerde (fout van vodafone) zei ze dat ze niks anders kon aanbieden. Ik ging hierop door, werd ik gelijk doorverbonden naar een andere klantenservice medewerker.

Aan deze klantenservice medewerker heb ik het hele verhaal nog een keer moeten uitleggen. Ook deze klantenservice medewerker gaf aan niks voor mij te kunnen betekenen.

Hierop aangeven dat ik in de bijna 25 jaar klant te zijn van vodafone, nog nooit zoiets had meegemaakt. Op mijn vraag of ik een manager kon spreken en waar ik een klacht kon doorgeven, werd geantwoord dat dit niet mogelijk is. Hierna heeft de klantenservice medewerker de verbinding verbroken zonder verder uitleg.

Graag ontvang ik een klantvriendelijke reactie op mijn klacht. 

Ik hoop spoedig van u te horen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 144Posts
  • 27Oplossingen
  • 41Likes

Dankjewel @PEK1 

Jammer dat als gevolg van een administratieve fout jouw orders zijn geannuleerd en je nu achter blijft met een kat in de zak.

Natuurlijk is dat niet de bedoeling. Helaas kan ik geen vergelijkbaar aanbod doen 😞

Het beste wat je in deze kwestie kan doen, is met deze casus contact opnemen met mijn collega's van Status Order via 0800-0560. 

Zij zijn bereikbaar van 08.00-20.00 uur, en zijn de enige die meer mogelijkheden hebben dan wij. Ik ga er vanuit dat je er met hen verder uitkomt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12412Posts
  • 3586Oplossingen
  • 3249Likes

Een goedemorgen @PEK1 
Wat vervelend allemaal en zeker als je al zo lang klant bent en nog nooit iets hebt meegemaakt valt het nu tegen. Overigens, dit is ook niet fijn als je net klant bent geworden. Communicatie storingen zijn en blijven altijd lastig en helemaal als je van kastje naar de muur aan het wandelen bent. Een manager niet kunnen spreken is bijna altijd het geval en kom je ook niet verder mee. 

Het is goed dat je hier even aan de bel trekt en vraagt hoe het nu zit. Hier op de community zijn Vodafone medewerkers aanwezig die je kunnen helpen en met je mee kunnen kijken wat er nu aan de hand is. Waarschijnlijk kunnen deze wel direct vertellen wat er nu is en hopelijk ook direct het probleem kunnen oplossen. Of ze diezelfde aanbieding kunnen doen als eerst, dat weet ik niet maar dat hoor je dan vanzelf wel. Lees nog even onderstaande blok en vul je gegevens aan (zet eventueel ook het oude mail adres er bij, waar ze op kunnen zoeken, incl je nummer). Niet hier online plaatsen, zie blokje!

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 108Posts
  • 24Oplossingen
  • 18Likes

Dag @PEK1 Wat een gedoe heb jij moeten doorstaan om dit geregeld te krijgen! Oprecht sorry hoe dit verlopen is. Het is jammer om te zien dat je nog geen stap verder bent. We duiken er graag met je in.

Onder je profiel staat een 06-nummer, alleen zie ik geen recente order. Kan je het ordernummer of het juiste 06-nummer vermelden in je profiel door op het woordje profiel te klikken? Dan heb ik het overzicht ook voor me.

PEK1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ik heb de gevraagde data inmiddels toegevoegd.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 144Posts
  • 27Oplossingen
  • 41Likes

Dankjewel @PEK1 

Jammer dat als gevolg van een administratieve fout jouw orders zijn geannuleerd en je nu achter blijft met een kat in de zak.

Natuurlijk is dat niet de bedoeling. Helaas kan ik geen vergelijkbaar aanbod doen 😞

Het beste wat je in deze kwestie kan doen, is met deze casus contact opnemen met mijn collega's van Status Order via 0800-0560. 

Zij zijn bereikbaar van 08.00-20.00 uur, en zijn de enige die meer mogelijkheden hebben dan wij. Ik ga er vanuit dat je er met hen verder uitkomt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic