Hallo Vodafone,
27 December 2024 heb ik voor mijn vrouw en schoonmoeder hun abonnementen verlengt. Dit samen met nieuwe telefoons.
Verder heeft de klantenservice medewerker ook de mail adressen aangepast naar een werkend mail adres. Dit is telefonisch geregeld nadat wij een tweede keer gebeld hadden. Bij binnenkomst van de betreffende mails zijn de bestellingen goed gekeurd door ons.
Afgelopen donderdag ( 9 januari 2025) zagen we in de vodafone app dat de bestellingen geannuleerd waren. Na contact met de klantenservice via chat, werden we doorverwezen naar de vodafone winkel. Vandaag zijn we naar de vodafone winkel geweest, maar deze konden ons niet helpen omdat we alles via de klantenservice hadden geregeld. Schijnbaar mogen de vodafone winkel medewerker geen contact opnemen met de klantenservice.
Vanmiddag (11 januari 2025) weer de klanten service gebeld met de vraag waarom de bestellingen geannuleerd waren. Hun antwoord was: Omdat jullie niet op bepaalde mails hadden gereageerd. Bleek dus dat de klantenservice de mail adres veranderingen niet had doorgevoerd.
Hierop werd door de klantenservice medewerker gemeld, dat ik de mail adressen in de vodafone winkel moest gaan veranderen. Dit kon niet via te telefoon, terwijl dit niet gemeld was 27 december.
De klantenservice medewerker kon mij wel een nieuwe verlenging aanbieden, maar deze kwam niet in de buurt van de eerste aanbieding.
Toen ik de klantenservice medewerker hier op attendeerde (fout van vodafone) zei ze dat ze niks anders kon aanbieden. Ik ging hierop door, werd ik gelijk doorverbonden naar een andere klantenservice medewerker.
Aan deze klantenservice medewerker heb ik het hele verhaal nog een keer moeten uitleggen. Ook deze klantenservice medewerker gaf aan niks voor mij te kunnen betekenen.
Hierop aangeven dat ik in de bijna 25 jaar klant te zijn van vodafone, nog nooit zoiets had meegemaakt. Op mijn vraag of ik een manager kon spreken en waar ik een klacht kon doorgeven, werd geantwoord dat dit niet mogelijk is. Hierna heeft de klantenservice medewerker de verbinding verbroken zonder verder uitleg.
Graag ontvang ik een klantvriendelijke reactie op mijn klacht.
Ik hoop spoedig van u te horen.