Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Hi @Tommy1984, welkom hier!
De reden waarom je hier een kijkje neemt is natuurlijk minder fijn. Uit je bericht begrijp ik dat je na jouw overstap van Youfone naar Vodafone niet vlekkeloos is verlopen. Je geeft aan dat je nummer op 5 april is overgedragen aan Vodafone, maar dit abonnement op 4 mei bij Vodafone is gestart. Het Youfone abonnement is per 5 april gestopt. Je hebt dus op basis daarvan een maand geen abonnement gehad. Dat klopt? En je geeft aan dat je extra kosten hierdoor hebt moeten maken. Kun je toelichten wat voor kosten dit zijn geweest?
Deze situatie is natuurlijk 'bijzonder', want bij nummerbehoud is het normaliter zo dat er rekening wordt gehouden met een opzegtermijn van 30 dagen, het nummer op de porteerdatum in bezit komt van je nieuwe provider en per die datum ook het abonnement start. De porteerdatum is dan ook tevens de einddatum van je abonnement bij de vorige provider.
Wil je jouw Community profiel aanvullen met jouw persoonlijke gegevens? Dit is alleen zichtbaar voor mij als moderator, maar alleen dan kan ik je gegevens erbij pakken en meekijken 🙂
Geachte Cecilia,
Ik heb zojuist mijn gegevens aangevuld.
Mijn nummer ik gisteren naar een hoop telefoontjes over genomen door vodafone.
De porteer datum was als 5-4 doorgeven aan vodafone vanuit youfone alleen vodafone heeft dit omgedraaid naar 4-5 waardoor ik tussen 5-4en 17-4 de reguliere tarieven heb betaald omdat mijn abonnement per 5-4 is stopgezet.
Hi @Tommy1984
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie inderdaad terug dat je gisteren nog contact hebt gehad met mijn collega's. De portering is handmatig verwerkt. Dat is dus positief nieuws! Verder heeft mijn collega (na intern overleg) je nog een e-mailadres verstrekt voor wat betreft jouw vraag over een compensatie voor de extra kosten die je hebt gemaakt. Voor de zekerheid heb ik dit e-mailadres ook nog in je Community profiel vermeld onder het kopje 'Persoonlijke Informatie'. Naar dit e-mailadres kun je een bericht sturen en een document/screenshot van de betreffende kosten.
Via hun kreeg ik deze reactie:
| |||
Groet, |
Rik Alberts Credit Management & Billing Team Creditcheck & High Usage |
@Tommy1984 Hmm, dan moeten we er eventjes anders naar kijken. Je hebt het over extra kosten tussen 5 april en 17 april voor reguliere tarieven. Bedoel je dan kosten van Youfone nadat dit abonnement op 5 april is stopgezet? En heb je een factuur/overzicht van de hoogte van deze kosten?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...