1
Vraag
2
Reacties
JuanSanchez

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan niet meer op overzicht pagina van Vodafone geraken.

Als ik inlog bij Vodafone dan kom ik op de landingspagina van Ziggo en Vodafone - daar ik mijn accounts heb samengevoegd. Ik kan naar overzicht pagina van Ziggo. Maar niet naar die van Vodafone. Kom naar een paar redirects op pagina:

https://www.vodafone.nl/account/overzicht?messages=ZIGGO_ONLY_USER

Dus lijkt dat het systeem denk dat de accounts niet gelinked zijn.

Heb cookies weggegooid e.d. Gebruik Chrome op een Windows machine.

Als ik blijf proberen dan soms, heel soms kom ik wel op de Vodafone overzicht pagina.

Ik heb laatst mijn login e-mail veranderd. Weet niet of dat dit probleem veroorzaakt. Zie dat ook de voordelen van 5 EUR korting, extra data en zender weg zijn...

Hoe kan ik dit probleem oplossen?  Dank je Jan. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @JuanSanchez,

Welkom op de community van Vodafone. Dat klinkt alsof het niet helemaal lekker gaat met de koppeling tussen Vodafone en Ziggo. Gelukkig lees ik dat je het een en ander al geprobeerd hebt. Wat ik nog voor je kan doen is de accounts ontkoppelen zodat je een nieuw My Vodafone account kunt aanmaken. Hiervoor moet je een ander e-mailadres gebruiken dan het e-mailadres wat voor mijn Ziggo gebruikt wordt. Hopleijk lost dit het probleem op.

Betreft de korting, zender en dubbele data is het van belang dat beide abonnementen op exact hetzelfde adres staan. 
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens voor de verificatie:
- Voor- en achternaam

- Adres en postcode
- Mobiel nummer en geboortedatum

- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en het e-mailadres waarmee je inlogt. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @JuanSanchez,

Welkom op de community van Vodafone. Dat klinkt alsof het niet helemaal lekker gaat met de koppeling tussen Vodafone en Ziggo. Gelukkig lees ik dat je het een en ander al geprobeerd hebt. Wat ik nog voor je kan doen is de accounts ontkoppelen zodat je een nieuw My Vodafone account kunt aanmaken. Hiervoor moet je een ander e-mailadres gebruiken dan het e-mailadres wat voor mijn Ziggo gebruikt wordt. Hopleijk lost dit het probleem op.

Betreft de korting, zender en dubbele data is het van belang dat beide abonnementen op exact hetzelfde adres staan. 
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens voor de verificatie:
- Voor- en achternaam

- Adres en postcode
- Mobiel nummer en geboortedatum

- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en het e-mailadres waarmee je inlogt. 

JuanSanchez
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je Steven voor je response. Maar het lijkt  "vanzelf"  opgelost te zijn...

Moest alleen het extra Ziggo TV pakket opnieuw aanvragen. En dat was het binnen een dag terug.

Korting aan Vodafone zijde waren er nog steeds maar stonden niet apart op de rekening. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, super om te horen @JuanSanchez. Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic