1
Vraag
2
Reacties
EllenP1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan ik met een duo simkaart Mifi gebruiken?

Kan ik met een duo sim van mijn abonnement Mifi gebruiken? ik heb een abonnement met onbeperkt internet of moet ik een nieuwe simkaart met abonnement aanvragen?

ik heb internet op de camping maar die is erg zwak en valt vaak uit vandaar  mijn vraag ik windaar MiFi voor mijnlaptop en tv voor Netflix enz

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Hoi Ellen,

 

Een duo sim werkt alleen als het andere toestel waar de andere duo sim in zit uitstaat. Een Multidata sim is niet mogelijk met een onbeperkt abonnement, verder is het gebruik van een normale simkaart in een router niet toegestaan: Tarieven en voorwaarden abonnementen | Support | Vodafone zie kopje 14.4 mogelijk heb je hier meer aan: Dit kun je met de data simkaart | Vodafone 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Hoi Ellen,

 

Een duo sim werkt alleen als het andere toestel waar de andere duo sim in zit uitstaat. Een Multidata sim is niet mogelijk met een onbeperkt abonnement, verder is het gebruik van een normale simkaart in een router niet toegestaan: Tarieven en voorwaarden abonnementen | Support | Vodafone zie kopje 14.4 mogelijk heb je hier meer aan: Dit kun je met de data simkaart | Vodafone 

EllenP1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bedankt voor de info

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic