Daneel1967

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik de Prepaid weekbundel voor 2 weken activeren?

Ls,

Als ik een weekbundel voor onbeperkt internet aanschaf, dan heb ik 1 week toegang.

Als ik nou 2x een weekbundel aanschaf, heb ik dan gelijk 2 weken toegang? Of moet ik elke week handmatig verlengen?

Wanneer ik met vakantie ga, wil ik graag vooraf deze paar weken in 1x betalen en instellen, zonder opnieuw te moeten inloggen, betalen en een nieuwe week bundel te moeten aanschaffen, doordat mijn internettoegang inene wegvalt.

Is dat mogelijk om meerdere weken in 1x te betalen, bundels hiervoor aan te schaffen en lopen deze dan automatisch door?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Daneel1967, welkom hier. 

Een kort maar krachtig antwoord op je vraag. Nee, het is niet mogelijk om meerdere weekbundels te activeren op hetzelfde moment. De dag- en weekbundel vernieuwen niet automatisch. Nadat de weekbundel is afgelopen, dan heb je de optie om een nieuwe weekbundel aan te zetten. Wil je een nieuwe weekbundel activeren als de huidige weekbundel nog niet is afgelopen, dan zal deze aanvraag worden geweigerd omdat je niet twee dezelfde weekbundels tegelijkertijd kan aanvragen/activeren.

Mocht je voor de periode van 2 weken genoeg hebben aan 10GB, dan zou je eventueel ook de maandbundel 10GB kunnen overwegen: Prepaid Unlimited bundels nu verkrijgbaar! | Vodafone

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Daneel1967, welkom hier. 

Een kort maar krachtig antwoord op je vraag. Nee, het is niet mogelijk om meerdere weekbundels te activeren op hetzelfde moment. De dag- en weekbundel vernieuwen niet automatisch. Nadat de weekbundel is afgelopen, dan heb je de optie om een nieuwe weekbundel aan te zetten. Wil je een nieuwe weekbundel activeren als de huidige weekbundel nog niet is afgelopen, dan zal deze aanvraag worden geweigerd omdat je niet twee dezelfde weekbundels tegelijkertijd kan aanvragen/activeren.

Mocht je voor de periode van 2 weken genoeg hebben aan 10GB, dan zou je eventueel ook de maandbundel 10GB kunnen overwegen: Prepaid Unlimited bundels nu verkrijgbaar! | Vodafone

Daneel1967
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia,

Dat is jammer, niet onoverkomelijk. Toch zou het wel klantvriendelijk zijn als je vooraf, voor het unlimited data abonnement, voor een langere (lees meerdere) periodes/weken tegelijk zou kunnen betalen en die activeren.

Bedankt voor je snelle antwoord.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic