1
Vraag
2
Reacties
Marge1

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan Onenumber niet installeren. Melding ‘er lijkt geen 06 nr aan je account te zijn gekoppeld

IMG_2849.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Dat begrijp ik @Marge1. Die situatie was mij natuurlijk niet bekend, maar ik zag alleen dat deze openstaande order nu voor de vervolgstappen hier de boel blokkeert. Bij deze is de bestelling gecancelled en multisim verwijderd. Wil je kijken of het nu wel lukt om OneNumber te bestellen? Herstart voor de zekerheid wel weer zowel het toestel als de Apple Watch alvorens je de nieuwe aanvraag doet. Ik hoor vervolgens graag van je! 🙂

Bekijk in context

18 Reacties 18
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Hoi @Marge1 
Wat vervelend dat dit gebeurd. Lees net van een andere klant dat die ook een probleem heeft met OneNumber. Waarschijnlijk is er iets niet goed bij Vodafone, maar dat weet ik natuurlijk niet. Zodra er iemand van Vodafone online is op de community dan zal die even met je mee kijken. Lees aub nog even onderstaande balk, dan help je de medewerker sneller onderzoeken.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Marge1
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja heel vervelend. Ik heb al een aantal malen contact gehad met de helpdesk, maar zij kwamen er niet uit. Vervolgens is er een case aangemaakt op 25/11, maar hier hoor ik ook nog steeds niets over. Ik begin onderhand wel een beetje ervan te balen. Het leek allemaal zo simpel, maar voorlopig lukt niets.

Marge1
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hopelijk heb ik hier meer succes😊

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Marge1, goedemorgen!

Helaas heb ik slecht nieuws. De foutmelding die je krijgt wordt veroorzaakt door een dubbel gebruikersprofiel in Mijn Ziggo. Normaliter voegen we dit samen tot 1 profiel in jouw Mijn Ziggo account en lukt het om vervolgens OneNumber te bestellen. Helaas lukt het niet om bij jou dit dubbele profiel te verwijderen en geeft dit diverse foutmeldingen. De situatie moet dan uitgezet worden naar onze technische dienst middels een case. Dit is bij jou al gedaan door één van mijn collega's. Ik moet je dan jammer genoeg ook vragen om deze case even af te wachten. Je zult hier automatisch bericht van krijgen.

Marge1
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,

Dank voor jouw antwoord en de moeite! Hebben enig idee hoelang het gaat duur voor het opgelost is? Er werd mij gezegd  5 tot 10 werkdagen..

en denk je dat dit überhaupt wel op te lossen is? 🙏

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Het is zeker op te lossen @Marge1. Ik heb dit al vaker voorbij zien komen en dat is toen middels een case naar de technische dienst verholpen. In het algemeen duurt het vaak 10 werkdagen. Je krijgt in ieder geval bericht n.a.v. de case en ik zal het hier ook voor je in de gaten houden. 

Marge1
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top, ik wacht dan rustig af. Bedankt!

Marge1
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nu zijn we weer een week verder en ik hoor maar niets. Ik wacht nu straks al 3 weken, en dat vind ik lang. Als dit nog veel langer gaat duren hoor ik het graag, want dan ga ik kijken of ik het ergens anders kan regelen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Marge1 
Ik ben gelijk even voor je gaan informeren, want de case had al opgepakt moeten zijn. Hier is iets mis gegaan. Mijn excuses daarvoor. Inmiddels heb ik iemand van de betreffende afdeling gesproken en de foutmelding die ik kreeg bij het verwijderen van het dubbele profiel is verholpen. Vervolgens heb ik het dubbele gebruikersprofiel in Mijn Ziggo verwijderd, zodat er nog 1 profiel actief is met de juiste rechten. 

Op basis van bovenstaande moet het nu lukken om OneNumber te bestellen. Herstart alvorens je de nieuwe aanvraag doet wel even je iPhone en Apple Watch.

Marge1
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het lukt nog steeds niet.. ik krijg nu een nieuwe foutmelding, zie afbeelding. Beide apparaten gerestart, alsmaar deze foutmelding:

IMG_2909.png

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hebben we de ene foutmelding opgelost, zo rollen we in een andere foutmelding @Marge1. Ik ben opnieuw gaan kijken, maar in jouw geval wordt de nieuwe foutmelding veroorzaakt doordat er sprake is van een multisim onder je abonnement. OneNumber kan hiermee niet gecombineerd worden. Maak je hier gebruik van? Zo niet, dan kunnen we multisim voor je verwijderen zodat OneNumber alsnog besteld kan worden. 

Marge1
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Celia,

Ah zit het ‘m daar in. Multisim mag wel verwijderd worden. Deze gebruik ik niet zoveel alhoewel ik het wel jammer vind. Maar het is belangrijker dat ik Onenumber eindelijk tot mijn beschikking krijg dus graag multisim verwijderen en Onenumber installeren😊

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

@Marge1 Op dit moment kan ik de multisim niet bij je gegevens verwijderen, omdat je op 2 december een verlenging hebt geplaatst (blackfriday deal). Deze verlenging wacht nog op goedkeuring. Het is dus als het ware een openstaande order die de boel blokkeert. Je kan nu 2 dingen doen, namelijk 1: De bestelling goedkeuren. Ik heb de mail voor de zekerheid nagestuurd. De bestelling loopt dan direct door omdat je contractvrij bent. Als het nieuwe abonnement actief staat, dan kan ik de multisim voor je verwijderen waarna jij OneNumber kan bestellen. De 2e optie is dat ik de bestelling voor je annuleer (als je dit wilt) en dan multisim verwijder. 

Marge1
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat verlengingsaanbod mag je annuleren.  Een collega van jou heeft dit ongevraagd in werking gezet toen ik belde voor een oplossing notabene voor mijn probleem met Onenumber. Ik wil eerst zien en voelen dat Onenumber werkt met mijn abonnement en pas daarna ga ik nadenken over een eventuele verlenging of wat voor aanbod dan ook.

Marge1
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Voor de duidelijkheid je mag dus mijn multisim verwijderen, en ik maak geen gebruik van een bestelling mbt verlenging. Het enige wat ik wens is Onenumber😊

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Dat begrijp ik @Marge1. Die situatie was mij natuurlijk niet bekend, maar ik zag alleen dat deze openstaande order nu voor de vervolgstappen hier de boel blokkeert. Bij deze is de bestelling gecancelled en multisim verwijderd. Wil je kijken of het nu wel lukt om OneNumber te bestellen? Herstart voor de zekerheid wel weer zowel het toestel als de Apple Watch alvorens je de nieuwe aanvraag doet. Ik hoor vervolgens graag van je! 🙂

Marge1
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gelukt! Hartelijk dank Celia! Vodafone mag blij zijn met jou! Ik had al tig keer de helpdesk gebeld, werd van kastje naar de muur gestuurd, maar jij hebt het geregeld!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Ah wat lief om te horen @Marge1! Ik ben blij dat het is gelukt en je nu gebruik kan maken van OneNumber. Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je mij hier te vinden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic