Thea de Groot 0

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Is mijn abonnement nu gewijzigd naar Sim only?

 
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Thea de Groot 0 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit kan je zelf bekijken in je My Vodafone omgeving. Daarin staat welk abonnement je op dit moment hebt. Uiteraard kunnen de medewerkers van Vodafone je hier ook in helpen, maar zelf controle gaat denk ik sneller. Mocht je toch hier antwoord willen, vul dan alles in bij je Privé profiel (persoonlijke informatie). Dan kan de medewerker sneller met je mee kijken. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Thea de Groot 0, welkom hier!

We zijn een paar dagen verder en ik ben reuze benieuwd of je er al uit was gekomen met de informatie in jouw My Vodafone account? Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, dan hoor ik het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic