1
Vraag
2
Reageer en help mee
mvt1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inruildeal likewize tussen wal en schip

Beste Vodafone,

 

30 januari heb ik een Samsung S24 bij jullie besteld, hierop was toen een inruildeal actie geldig (even uit mijn hoofd 240 euro extra inruil korting, zonder die korting had ik die telefoon met abonnement niet overwogen!).

Na alles ontvangen te hebben heb ik eind februari contact opgenomen met Likewize voor het verkrijgen van een inruilcode voor mijn toestel.

Na het opsturen van de nota kreeg ik deze per omgaande terug, met de mededeling dat dit geen officiele factuur was. Ondanks dat hier duidelijk de toestelprijs en al jullie informatie op vermeld stond.

Chronologisch overzicht:

1. Telefonisch contact opgenomen met helpdesk vodafone: Hier kreeg ik te horen dat het toestel op de volgende factuur zou staan. Omdat ik een nieuwe klant ben zou dit half april beschikbaar komen.

2. Likewize gevraagd hoe het zit met de actie, ze gaven wederom aan dat ze een aankoopnota nodig hebben, en dat er verzoeken tot 17 maart ingediend konden worden maar de actie per 1 april zou stoppen.

3. Vodafone weer gebeld, nu kregen we een ander verhaal. Na veel navragen was de conclusie dat hij op de volgende factuur zou komen te staan, en dat we gegarandeerd aanspraak konden maken op de actie. Dit wilden ze niet voor me zwart-op-wit zetten, maar zou in ons dossier komen te staan. 'Alles komt gegarandeerd goed' voor wat betreft deze actie, want Vodafone had Likewize opdracht gegeven tot de afhandeling hiervan werd mij op het hart gedrukt.

 

Vervolgens heb ik de eerste factuur van vodafone afgewacht, hier stond geen telefoon op vermeld. Het is inmiddels medio april, en de actie is reeds verlopen.

 

4. Vodafone weer gebeld, de persoon aan de lijn gaf aan dat er geen factuur van bestond, en dat bij vele klanten het contract gewoon geaccepteerd werd. Verder wist deze persoon ook niet hoe hij ons verder kon helpen.

6. Likewize gecontacteerd. Zij hielden voet bij stuk dat een aankoopnota vereist was, en dat we de telefoongesprekken bij Vodafone op moesten vragen ter bewijsvoeren dat ze hadden gezegd dat alles goed zou komen.

5. Vodafone wederom gebeld, nu kregen we iemand aan de lijn die mij een pakbon heeft opgestuurd, welke als bewijs zou dienen om aan te tonen dat de telefoon geleverd is.

6. Pakbon + ingestuurd naar Likewize, nu kreeg ik het volgende te horen:

Als Vodafone u bevestigd dat u in de aanmerking komt, kan ik u alleen adviseren om contact op te nemen met Vodafone.

Wij kunnen u helaas geen promotiecode voorzien, de promocodes zijn namelijk verlopen.

Aangezien Vodafone de organisatoren zijn van deze promotie, kunnen zij u misschien voorzien van een promotiecode.

Indien u verder nog vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren.

 

Kunt u mij verder helpen? Want via de telefonische helpdesk, noch via Likewize, kom ik niet verder.
Alvast bedankt.
1 Reactie 1
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hi @mvt1,

Wat een situatie met diverse uiteenlopende antwoorden! Ik kan me goed voorstellen dat het gevoel tussen wal en schip overheerst. Je wordt op deze manier wel aan je lot overgelaten. Sterker nog, je wordt ook nog eens keihard in je portemonnee geraakt en dat is natuurlijk niet oké!

Ik ben ervoor je ingedoken en ik zie dat er inderdaad diverse toezeggingen zijn gedaan dat het alsnog goed komt. Nou, totdusver is daar zeker niks van terecht gekomen, waarvoor excuses.

De actie zelf is verlopen waardoor ik geen promotiecode kan genereren. Gelukkig leiden er meerdere wegen naar Rome. Mijn voorstel is om het bedrag vanuit onze stoel voor je te crediteren. Aangezien het om een groot bedrag gaat, stuur ik je nog wel even een privébericht waarin je je persoonsgegevens kunt delen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic