Demi2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Mijn Ziggo geeft foutcode -1

Inloggen op ziggo lukt niet. Ik krijg foutcode :-1 We kunnen je gegevens op dit moment niet ophalen. Probeer het later opnieuw. Deze melding krijg ik al weken als ik het probeer. Als ik mijn wachtwoord wil wijzigen krijg ik vervolgens een mail van Vodafonein plaats van ziggo om mijn wachtwoord te wijzigen. Als ik dit doe kan ik vervolgens nog steeds niet inloggen op ziggo. Als ik inlog op mijn Vodafone account staat er dat mijn ziggo account niet gekoppeld is aan Vodafone. Ik kan de optie koppelen doen maar ook dit lukt niet I.v.m. Foutmeldingen. Ik heb overigens ook geen lopende dingen meer op mijn Vodafone account. 
Heel vervelend!!! Wat moet ik doen? 

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Demi2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, dit is de community van Vodafone en ik begrijp wel dat je hier het probleem plaatst, maar eigenlijk is dit meer een Ziggo probleem en ook iets voor de Ziggo community. Maar ik kan je verwarring wel begrijpen, zeker omdat je bij Ziggo wil inloggen en dan opeens uitkomt bij Vodafone. Waarom ze dit hebben gedaan, geen idee, het zal wel iets met techniek te maken hebben. Gelukkig zijn de moderatoren hier online van alle markten thuis en kunnen je ook helpen met je Ziggo inlog, je hoeft deze vraag dus nu ook niet meer te stellen op de Ziggo community. Heb wel even geduld want ze moeten je bericht oppakken en kijken wat er aan de hand is. @Cecilia is werkzaam bij Vodafone en Ziggo, die kan je wel verder helpen.

Het gaat niet altijd even lekker met inloggen, maar dat komt allemaal wel weer goed als Cecilia je helpt. Heb nog even geduld, dan komt het allemaal goed. Zou je in de tussentijd gelijk je gegevens willen aanvullen bij je Persoonlijke Informatie (geef eventueel bij mobiele nummer ook je mail adres waar je bij Ziggo wil inloggen). Dan heeft Cecilia gelijk al je gegevens en kan ze er mee aan de slag. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Demi2 

Ik stuur je even een privéberichtje hierover!

irsp67

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedenavond,

Ik heb precies hetzelfde probleem! Ik wil graag in ''mijn ziggo'' inloggen en dit lukt me niet en krijg exact dezelfde foutmelding. Als ik mijn wachtwoord wil wijzigen krijg ik opeens een mail van Vodafone (hier loopt mijn mobiele tel account). Na wijziging kan ik nog steeds niet inloggen op Ziggo. En krijg ik de vraag om het account te koppelen dat dus ook niet lukt. Het lijkt een soort van vicieuze cirkel! Krijg een foutmelding -1 bij Ziggo. 

Kan iemand van Ziggo en/of Vodafone dit probleem oplossen? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @irsp67 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 


Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn! 
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @irsp67, welkom hier. 

De foutmelding die je krijgt te zien geeft vaak aan dat er sprake is van het inloggen met foutieve gegevens. Als ik jouw e-mailadres controleer (welke gekoppeld is aan jouw Community account) dan is hier enkel en alleen een My Vodafone account mee actief. Op dit moment is dat account dus niet gekoppeld met Mijn Ziggo. Als je met dit account probeert in te loggen in Mijn Ziggo, dan werkt dit niet en kom je terecht in een ''loop''.

Heb je al een account voor Mijn Ziggo geregistreerd met een ander e-mailadres dan welke in gebruik is voor My Vodafone? Zo niet, dan kun je dit alsnog doen of ervoor kiezen om het account in My Vodafone uit te breiden met jouw Ziggo gegevens. Let op. Kies specifiek voor uitbreiden als er nog geen Mijn Ziggo account is. De optie samenvoegen is alleen van toepassing als er al een Mijn Ziggo account actief is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic