1
Vraag
2
Reacties
Rabbit_1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Mijn Vodafone en Mijn Ziggo storing

Ik heb sinds kort een nieuw abonnement aangevraagd, omdat ik bij mijn oude werkgever een simkaart/abonnement vergoed kreeg. Nu is dit abonnement verlopen, maar wilde ik bij Vodafone verder, om korting te ontvangen voor het abonnement, omdat ik gebruik maak van een Ziggo service. Maar als ik de simkaart wil activeren, wordt er gevraagd om in te loggen op Mijn Vodafone, waarin ik een foutmelding krijg dat ik probeer in te loggen op Mijn Ziggo account. Als ik de twee accounts wil fuseren, krijg ik elke keer een foutmelding te zien. Zelfs bij het resetten van het wachtwoord van Mijn Vodafone account krijg ik een mail binnen van Ziggo om mijn account wachtwoord te resetten?

 

Is hier een oplossing voor? Of kan anders iemand mij hier mee verder helpen?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

Met vriendelijke groet,

 

Rabbit_1

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Rabbit_1 
Het beste is loskoppelen

Gelukkig is Steven er, hij is werkzaam bij Vodafone en @Steven  kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen! Mocht hij er niet zijn dan zal een collega het van hem overnemen en je daarover berichten.

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
- simkaartnummer wat geactiveerd moet worden (begint met 893)

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Rabbit_1 
Het beste is loskoppelen

Gelukkig is Steven er, hij is werkzaam bij Vodafone en @Steven  kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen! Mocht hij er niet zijn dan zal een collega het van hem overnemen en je daarover berichten.

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
- simkaartnummer wat geactiveerd moet worden (begint met 893)

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra hij dit heeft aangepast zal hij je berichten. Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst. 

Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Rabit_1,
Welkom op de community van Vodafone. Ik help je graag verder met het activeren van je simkaart en het koppelen van de accounts. 
Kun je mij een privebericht sturen met de volgende informatie over de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
- simkaartnummer wat geactiveerd moet worden (begint met 893)
Ik hoor graag van je! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic