1
Vraag
2
Reacties
Gralu

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum wijzigen

Kan ik mijn incasso datum wijzigen naar 27 ste van de maand.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Gralu

Bedankt voor je privébericht! Bij deze heb ik de incassodatum voor je gewijzigd. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen daarna zullen rond de 27e van de maand worden geïncasseerd. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Gralu, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de incassodatum voor je te verplaatsen. Dit maak ik graag voor je in orde. Wil je mij de volgende informatie toesturen in een privébericht?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN:
 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Gralu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecilla

 

Hier zijn mijn gegevens:

 ** Verwijderd door moderator ivm privacy**

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je moet @Cecilia een privé bericht sturen en niet zo in een open community. Nu kan iedereen het lezen!! Haal daarom zo snel mogelijk je bericht weg. Dit kan je doen binnen het uur, na plaatsen. Wel even doen @Gralu 


Maandag is Cecilia er weer om je te helpen!

Gralu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe doe ik dat als ik vragen mag, ik ben hier onbekend.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Daar ben je nu te laat mee. Dit had je kunnen wijzigen, binnen 1 uur, na plaatsen van je bericht. Het kan zo ie zo nu niet meer, iemand van Vodafone moet dit nu doen. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Gralu

Bedankt voor je privébericht! Bij deze heb ik de incassodatum voor je gewijzigd. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen daarna zullen rond de 27e van de maand worden geïncasseerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic