Dag Vodafone,
Ik wil graag de factuur datum wijzigen van mijn automatische incasso. Het wordt nu steeds rond de 14e afgeschreven en wil dit wijzigen naar rond de 24e. Alvast bedankt voor de inspanning!
Mvg,
Jochem Oud
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Jochem Oud, goedemorgen en een warm welkom op de Vodafone Community.
Zeker kan ik de incassodatum voor je wijzigen! Bij deze heb ik het verzoek in orde gemaakt. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 24e/25e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂
Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om hier na te kijken.
Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen kijken voor je. Je kunt dat HIER invullen.
Hi @Jochem Oud, goedemorgen en een warm welkom op de Vodafone Community.
Zeker kan ik de incassodatum voor je wijzigen! Bij deze heb ik het verzoek in orde gemaakt. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 24e/25e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.