1
Vraag
2
Reacties
Jochem Oud

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

Dag Vodafone,

 

Ik wil graag de factuur datum wijzigen van mijn automatische incasso. Het wordt nu steeds rond de 14e afgeschreven en wil dit wijzigen naar rond de 24e. Alvast bedankt voor de inspanning!

 

Mvg,

 

Jochem Oud

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Jochem Oud, goedemorgen en een warm welkom op de Vodafone Community.

Zeker kan ik de incassodatum voor je wijzigen! Bij deze heb ik het verzoek in orde gemaakt. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 24e/25e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 166Posts
  • 11Oplossingen
  • 53Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om hier na te kijken.

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen kijken voor je. Je kunt dat HIER invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3636Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Jochem Oud, goedemorgen en een warm welkom op de Vodafone Community.

Zeker kan ik de incassodatum voor je wijzigen! Bij deze heb ik het verzoek in orde gemaakt. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 24e/25e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic