Beste,
Graag zou ik mijn incasso datum willen wijzigen van de 15e naar de 25e. Ik hoor graag of dit kan!
Groeten, Lars
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi!
Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk! Deze aanpassing is niet mogelijk via My Vodafone, maar kan enkel en alleen door een medewerker van Vodafone in orde worden gemaakt.
Belangrijke punten
De collega's van de klantenservice zitten voor je klaar om deze aanpassing in orde te maken. Uiteraard maken we via de Community dit verzoek ook graag voor je in orde. Start hiervoor een nieuw topic. Geef daarbij aan welke incassodatum jouw voorkeur heeft en zorg ervoor dat jouw persoonlijke informatie is ingevuld in jouw Community profiel.
*Moderator-edit*
Hoi @lars.molengraaf
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.
Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen. |
Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.
Hi!
Het wijzigen van de incassodatum is zeker mogelijk! Deze aanpassing is niet mogelijk via My Vodafone, maar kan enkel en alleen door een medewerker van Vodafone in orde worden gemaakt.
Belangrijke punten
De collega's van de klantenservice zitten voor je klaar om deze aanpassing in orde te maken. Uiteraard maken we via de Community dit verzoek ook graag voor je in orde. Start hiervoor een nieuw topic. Geef daarbij aan welke incassodatum jouw voorkeur heeft en zorg ervoor dat jouw persoonlijke informatie is ingevuld in jouw Community profiel.
*Moderator-edit*
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.