1
Vraag
2
Reageer en help mee
Yonca55

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Handmatige betaling factuur niet verwerkt

Hallo,

Ik ben al weken aan het chatten en mailen betreft mijn factuur die ik al betaald heb maar niet verwerkt wordt.

Heel erg vervelend ik heb al mijn bankafschriften gestuurd en krijg steeds een standaard bericht dat maand april nog open staat ongelofelijk !

Ik heb dit vaker gehad en kreeg dan te horen na weken weer dat het verwerkt werd, alleen nu niet helemaal niks !

Mijn geduld begint echt op te raken krijg geen duidelijke antwoord en wil gewoon dat mijn factuur verwerkt wordt ik betaal altijd de 10/11 e van de maand netjes op tijd. Dan verwacht ik op zijn minst dat ik een fatsoenlijke antwoord krijg ik kan toch niet iedere dag blijven mailen chatten terwijl ik heb betaald ??

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1608Posts
  • 467Oplossingen
  • 590Likes

Hey @Yonca55 . Welkom hier!

Super irritant dat je de laatste factuur wel hebt betaald, maar deze betaling (nog) niet bij ons is verwerkt en je hierdoor herinneringen ontvangt om te betalen. De betaling is inderdaad nog niet bij ons binnen op dit moment van schrijven. Uit je bericht begrijp ik dat je de betaling rond de 10e/11e hebt overgemaakt. Normaliter zou de betaling dan al verwerkt moeten zijn. Er gaat dus iets mis. 

Helaas kan zowel ik als de reguliere klantenservice de betaling niet voor je opzoeken. Dit moet via een speciale afdeling. Zij kunnen een onderzoek starten om de betaling te traceren en vervolgens deze dan opboeken op jouw klantnummer. Ik wil je vragen om een kopie van de betaling toe te sturen naar betaalbewijs@vodafone.nl. Binnen 10 werkdagen ontvang je van hen altijd bericht. 

Sorry dat ik via deze weg niet meer voor je kan betekenen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic