1
Vraag
2
Reacties
Lukepet

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dynalogic bezorging komt niet aan/kan niet bezorgd worden op gekozen tijdstip

Beste Vodafone,

 

Mijn ervaring met Dynalogic is erg slecht. Ik zou gisteren mijn telefoon bezorgd krijgen op een zelfgekozen tijdstip (tussen 17:00 en 22:00). Ik ben de hele dag thuisgebleven om te wachten op de bestelling en vervolgens kreeg ik een bericht dat de bezorger aangaf dat ik niet thuis was, dit was echter niet het geval en ik weet dat mijn bel werkt. Vervolgens stuurde ik een email naar de klantenservice van Dynalogic waarop ik het volgende antwoord kreeg:
"

Geachte Luke,

De koerier is volgens zijn track en trace bij u langs geweest maar heeft u niet aangetroffen.

Spijtig om te vernemen dat de afspraak is misgelopen!

We kunnen de koerier verzoeken u te bellen bij de volgende levering als hij op uw adres is.

We vernemen dit graag van u.
Met vriendelijke groet,
Carola

 "

^ Dit bovenste klopt dus niet want ik was de hele dag thuis en de bezorger heeft niet eens aangebeld/iets laten weten dat hij er was. Oke kan gebeuren, gelukkig kon ik de volgende dag ook nog thuisblijven van werk. De bezorging zou de volgende dag tussen 8:00 en 18:00 bezorgd worden. Nu krijg ik om 11:19 een mail dat mijn bezorging vandaag niet bezorgd kan worden, wat heel raar is. Ik ben nu twee dagen thuisgebleven om op de bestelling te wachten en helaas nog geen telefoon ontvangen. Ik snap niet dat Vodafone nog gebruik maakt van de diensten van Dynalogic, de recente Google Reviews van het bedrijf spreken ook voor zich. Er zijn veel meer klanten met deze problemen...

 

Aangezien ik geen hoop meer heb dat ik binnenkort mijn telefoon in ontvangst kan nemen (ook omdat ik niet altijd thuis kan wachten) vroeg ik me af of ik wellicht de telefoon kan ophalen bij een Vodafone winkel in de buurt (Bijv in Den Haag). Mijn ordernummer is 365879931

 

Mvg,

Luke

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lukepet
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de tips! Helaas was dit volgens de klantenservice niet mogelijk omdat het toestel al bij Dynalogic zou liggen, ik moet het dus blijven proberen en hopen dat het bezorgd wordt 😶 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lukepet 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat klinkt allemaal wel heel erg vervelend. Vervelend dat je de hele dag thuis bent geweest als ze pas tussen 17:00 en 22:00 uur komen en dan zeggen ze langs geweest te zijn maar jij hebt niets gezien. Dat je daarna weer voor niets zit te wachten is helemaal vervelend, dat kan natuurlijk niet. Maar goed, ik werk niet voor Vodafone en kan dus ook de klacht niet indienen. Normaal gezien zouden ze nog een keer een afspraak maken voor bezorging maar ik begrijp dat je dit niet wenst. Lees voor meer informatie deze pagina even. Het beste wat je kan doen is bellen met 0800-0560 en met hun afspreken wat je nu moet doen. 

Daar kan je ook gelijk vragen of ze het toestel op voorraad hebben. Niet alle winkels hebben de toestellen op voorraad namelijk, dan sta je er straks voor niets en je moet natuurlijk je eerste bestelling wel geannuleerd hebben. 

Lukepet
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de tips! Helaas was dit volgens de klantenservice niet mogelijk omdat het toestel al bij Dynalogic zou liggen, ik moet het dus blijven proberen en hopen dat het bezorgd wordt 😶 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Vervelend natuurlijk en ik denk dat het een volgende keer wel goed zal gaan. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic