1
Vraag
2
Reacties
Erik80

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Blokkade 0900 nummers opheffen lukt niet

Een goedendag!

 

Ik probeer al een tijdje de 0900 nummer blokkade op te heffen op mijn nummer. Ik heb dit zelf al meerdere malen via my vodafone geprobeerd, maar als ik de boel opsla, stond de originele waarde er weer.

 

Ik heb twee maal contact gehad met de klantenservice hierover. De eerste persoon gaf aan dat het in orde was. Dat bleek helaas niet zo te zijn. De tweede persoon heeft iets meer geprobeerd volgens mij, maar het heeft helaas nog niet mogen helpen. Overigens na het laatste contact krijg ik ook alleen nog maar de melding "We hebben je verzoek helaas niet kunnen verwerken. Neem contact op met 1200 als dit probleem zich blijft voordoen." als ik de instelling weer probeer te wijzigen.

 

Hoe nu verder?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 33Oplossingen
  • 38Likes

Hallo @Erik80, welkom op de Vodafone Community!

Wat super frustrerend dat je na enkele keren contact nog niet een oplossing hebt voor het probleem waar je tegenaan loopt. Dat vraagt natuurlijk om opheldering!

Ik ben er gelijk voor je ingedoken en ik zie dat dit te maken heeft met de recente start van je nieuwe abonnement. Om veiligheidsredenen is het de eerste 3 maanden niet mogelijk om betaalde (0909/0906) nummers te bellen. Na 3 maanden (90 dagen) wordt deze blokkade automatisch opgeheven.

Deze regel wordt overigens ook genoemd op deze pagina. Kwalijk dat mijn collega's hier niet op de hoogte van zijn. Mijn excuses.

Eerder verwijderen is mogelijk, maar daar hangen wel een aantal voorwaarden aan vast. Daarnaast is dit enkel mogelijk via de afdeling 'hoogverbruik'. Zij zijn enkel telefonisch bereikbaar. Je kunt naar deze afdeling vragen zodra je telefonisch contact opneemt. Hierna moet het goed komen.

Als er nog wat is, geef vooral een gil.

 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11886Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3107Likes

Hoi @Erik80 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat vreemd dat je niet verder komt en dat het niet lukt om 0900 nummers te deblokkeren. Volgens mij zijn er aan het deblokkeren ook kosten aan verbonden. Misschien dat @Vincent je kan helpen? Hij is werkzaam bij Vodafone en kan meer dan ik, als klant. Ik weet alleen de weg via My Vodafone maar die blijkt niet te werken, laat je weten. Heb nog even geduld, ik heb Vincent er bij geroepen, misschien lukt het hem wel. 

Zou je bij je Persoonlijke Informatie, bij de instellingen, alles in willen vullen. Dan zien ze gelijk wie je bent en kan iemand van Vodafone je verder helpen 🙂 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 33Oplossingen
  • 38Likes

Hallo @Erik80, welkom op de Vodafone Community!

Wat super frustrerend dat je na enkele keren contact nog niet een oplossing hebt voor het probleem waar je tegenaan loopt. Dat vraagt natuurlijk om opheldering!

Ik ben er gelijk voor je ingedoken en ik zie dat dit te maken heeft met de recente start van je nieuwe abonnement. Om veiligheidsredenen is het de eerste 3 maanden niet mogelijk om betaalde (0909/0906) nummers te bellen. Na 3 maanden (90 dagen) wordt deze blokkade automatisch opgeheven.

Deze regel wordt overigens ook genoemd op deze pagina. Kwalijk dat mijn collega's hier niet op de hoogte van zijn. Mijn excuses.

Eerder verwijderen is mogelijk, maar daar hangen wel een aantal voorwaarden aan vast. Daarnaast is dit enkel mogelijk via de afdeling 'hoogverbruik'. Zij zijn enkel telefonisch bereikbaar. Je kunt naar deze afdeling vragen zodra je telefonisch contact opneemt. Hierna moet het goed komen.

Als er nog wat is, geef vooral een gil.

 

Erik80
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ah kijk, dat is een stukje nuttige informatie inderdaad! Dan weet ik nu hoe dat komt. Dan zoek ik even tijdelijk een alternatief.

 

Dank voor de toelichting!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic